• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Velociped

Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt bilbarnstol... nu är nog nästan alltid köpt och klart vilket känns skönt.... Skrutten får dock gärna stanna i magen ett litet tag till, det är ju trots allt ca 8 veckor kvar av "bakningen"... :)

• minjalin
    coockiejar skrev 2011-11-18 12:49:36 följande:

sötmandel och ramlösa :) då åker jag o handlar det! Tackar :)

Hoppas det funkar på dig med :) Drack juice till min järntablett innan också men det funkar inte längre utan får världens halsbränna direkt efteråt så nu får det räcka med en clementin till tabletten :p
  • roxylady

Hur har ni som gjort glukosbelastning mått resten av dagen efter ni gjort den?
    Jag tycker det känts som jag sitter på jobbet mitt i natten ungefär.. är HUR trött som helst.. som jag slagit huvudet i väggen ungefär..

• cabrera
    Hur känns foglossning? Har sen igår kraftig värk typ mellan benen och insidan av låren..kan knappt gå.. är det foglossning ???
  • Velociped

Cabrera - för mig känns det som en blandning av molvärk i ljumskarna och som om någon slår in spikar i mitt blygdben... :/

• roxylady
    cabrera skrev 2011-11-18 17:06:48 följande:
    Hur känns foglossning? Har sen igår kraftig värk typ mellan benen och insidan av låren..kan knappt gå.. är det foglossning ???

Känns det som det sitter verkligen inne i skelettet??

• cabrera
    roxylady skrev 2011-11-18 17:13:32 följande:

Känns det som det sitter verkligen inne i skelettet??

nee de kan jag inte påstå..
  • Velociped

Paet - det gjorde inte mina i början, då kändes de mer som rejäl träningsvärk i jumskarna. Men tyvärr har det ju eskalerat. :/

• roxylady
    cabrera skrev 2011-11-18 17:23:08 följande:
    nee de kan jag inte påstå..
    Kan ju kännas olika för alla också. Det bästa är att om det fortsätter så kontakta BM så du får träffa läkaren.. han klämde bara på två ställen nere vid svanskotan ungefär och konstarade på en gång att jag hade det. Jag kan känna som att det sitter verkligen längst in! Kommer inte åt det om man säger så.. men ibland kan det sitta i ena ljumsken också.
    Velociped skrev 2011-11-18 17:26:38 följande:
    Paet - det gjorde inte mina i början, då kändes de mer som rejäl träningsvärk i jumskarna. Men tyvärr har det ju eskalerat. :/
    Liknande för mig med.. :/