roxylady skrev 2011-11-18 08:30:59 följande:
Leia: tror också det. Man är ju hela tiden lite småförskyld!:)
Jag hoppas verkligen det. Fy vad äcklig den där lösningen var som jag fick lov å dricka:( Men värdet var ju i alla fall rätt nu. Hoppas det är det sen också. Börjar redan bli hungrig och tanken på att sitta här i 1,5h till gör en inte lugnare precis. Huvudet var rörligt än så länge sa hon. Ofta kunde det dröja fram till v35 innan de fixerar sig sa hon. Men skönt att han ligger nedåt iaf:) det ger mig mer plats än när han ligger på tvärsen

Jo, men när jag är småförkyld klarar jag mig med min kortisonnässpray som jag har tagit sen i somras mot gravnästäppa så det är okej. Men nu har jag åkt på en riktig förkylning som är seg och långdragen. Det är väl den jag gått med länge som äntligen brutit ut.
Usch, kan tänka mig det. Skönt att dom inte har sån på rutin här :P Okej, jo det är ju olika det där. Leon var lite lite ruckbar i v 32, men så gott som fixerad, och helt fixerad nästa gång hon kände i v 34. Han hade ganska rolig huvudform sen när han föddes eftersom han fixerades så tidigt och liksom formades efter bäckenet när han växte. Eller enligt min kompis mamma som är bm så var det därför. På förlossningen visste dom väl inte hur tidigt han fixerades för dom sa först att hans huvud bara blivit tilltryckt under förlossningen och skulle rätta till sig på 24 timmar. Men när vi skulle åka hem efter 2 dygn var det bättre men långt ifrån bra men läkarn sa att det nog inte var nån fara och att bvc fick hålla koll på det. När bvc kom på hembesök efter 1 vecka var han fortfarande lite toppig i huvudet men inte alls så mycket längre men det var hela tiden "det blir NOG bra" hehe... Men han blev helt "normal" efter ett par veckor :P
Min tror jag fortfarande ligger med huvudet neråt men lite vriden åt ena sidan eller nåt för den rör sig oftast bara i ena sidan om jag känner nåt i sidorna (mest känner jag neråt och uppåt och mitt fram har jag knän) men magen är större på ena sidan om jag får en sammandragning och jag har en rumpa (tror jag) upp i det revbenet på den sidan ibland. Men kan ju vara så att moderkakan ligger och fyller ut på den sidan också :)
Idag ska vi till äventyrsbadet i Borås hela familjen. Ska bli riktigt mysigt då vi har en liten fisk till unge som bara ÄLSKAR att bada :p