• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Alltochinget

Jag får också ont på sidorna av magen (mest höger sida) när jag går, vissa gånger mer än andra. Och det känns som håll ungefär ja! Jag har börjat fundera på vad det kan vara. Skönt att man inte är ensam om problemet :)

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Empa86
    Syoss skrev 2011-11-17 14:45:21 följande:
    Jag får också ont på sidorna om magen när jag promenerar. Ibland räcker det med att jag tar några steg, ibland kan jag gå betydligt längre men ont får jag varje gång. För mig påminner det som ett fruktansvärt håll, fast överallt runt magen och inte bara där man får håll vanligtvis. För mig är det ligamenten som håller livmodern på plats som sträcks ut när jag går när livmodern skumpar runt där inne. Kanske är nått sånt för dig med? :)
    Ligamenten, kan det säkert vara. Det ska jag kolla upp... strålar det neråt åt dig också?
  • Syoss
    Empa86 skrev 2011-11-17 15:43:33 följande:
    Ligamenten, kan det säkert vara. Det ska jag kolla upp... strålar det neråt åt dig också?

Det kan stråla både uppåt och nedåt men för det mesta nedåt.
  • Marsätt

Jag brukar också få ont i sidorna...känns ungefär som sendrag och då kan jag inte röra mig... vet ej vad det är för något. Det är inget jag kännt med mina andra två.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥ ♥Skruttan 2012♥
  • PrickenoGrodan

Min lilla plutt har vänt sig neråt och från en dag till en annan är huvudet mindre ruckbart. Skönt för i söndags fick jag panik över att bebisen skulle ligga i säte.
    Igår klockade jag sammandragningarn som inte gjorde ont men kom med 3 - 5 minuters mellanrum, anledning till oro?

• Jämthund

Godmorgon. Oxå legat vaken en god stund men nu är det inte skönt längre så nu hoppar jag upp. Värdelöst!

• syntetica

God morgon, här har vi en till som vaknat super tidigt och hopplöst försökt somna om trots ynka 3 timmars sömn..

• curiosa

Varje natt är en kamp mot kl tycker jag nu!
    Somnar, vaknar, somnar, vaknar och så håller man på.
    Om inte handlederna krånglar så har jag ont i magen eller vart som helst. Allt för att jävlas. Nej men kanske inte riktigt men jag fungerar verkligen inte om jag inte får sova ordentligt.

Ja,ja nu har jag fått gnälla av mig lite iafl  och snart ska vi åka till Näl för att göra TUL.