• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

SFHelen, så skönt att ni alla ändå verkar må bra efter omständigheterna.

Igår var jag en heldag i Jönköping och shoppade. Snacka om att kroppen var trött sen. Men nu är nog allt inköpt och klart, förutom ett blöjpaket.

Så sen på kvällen sorterade jag bebisens "tvätt" som jag tänkte börja med idag. Så otroligt mysigt.

• bumbi 84

SFHelen: vad skönt att ni ändå mår så bra under omständigheterna!

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Empa86

Oj oj SFHelen! Skönt att det värkar ha gått så pass bra! Man blir ju orolig när de vill ut så tidigt! Lycka till med den lilla kämpen!{#emotions_dlg.flower}

• Frökenolson

SFHelen,
    vilken grej att gå igenom..
     Skönt att ni mår bra och att han ni snart får vara på samma rum ihop.. hur länge får ni stannna inne tror du?
    Stor kram 

• elinson
    Velociped skrev 2011-11-23 09:32:26 följande:
    Elison - usch då! Hjälper det om du äter? Lite nötter tycker jag brukar fungera bra.
    nej... :( Det blir snarare värre om jag äter, känns att det är liten plats i magsäcken nu. Men lite isvatten och öppet fönster hjälper lite.
  • shadowstorm

SFHelen, vilken kämpa du och sonen är. Hoppas ni snart får komma hem så ni kan vara en hel familj. Och vilken duktig liten gosse som inte behöver andnings hjälp :) Lycka till och tack för att du tog dig tid att skriva :)

Jag känner att orken finns verkligen inte längre, jag orkar inte med mig själv eller min 2åriga son han retar upp mig så jag skulle kunna dra av mig håret. Och jag känner hur hormonerna bara rusar i kroppen. Jag blir arg på han skriker på han, sedan i nästa stund börjar jag grina för jag får dåligt samvete....SUCK kan inte de sista veckorna skyyyynda på nu!!!