• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • SysterAnna
    saras02 skrev 2011-11-23 16:35:47 följande:
    Hur har ni det med bristningar? Jag är i vecka 30+6 och fick tre strimmor på ena bröstet vecka 28-29 ungefär. Min mormor fick, men inte min mamma. Får se om jag kommer få fler längre fram. 
    Har fått på rumpan, har haft dem de senaste veckorna men vet inte när dem uppkom riktigt. Har 3-5 stycken på ena sidan och 2-3 stycken på andra. Dem är rätt korta lyckligtvis (ca 3-8 cm) och sitter rätt långt in och om det inte blir fler eller att dem här blir större så kommer de inte att synas när jag har bikini eller så i framtiden. Förhoppningsvis bleknar dem efter förlossningen också.
  • Serendipitet

I morgon blir en aktiv dag.

Cykla. Lämna dottern på förskolan 8.00. Cykla.
    Buss. Gå 10 min. Föreläsning till 12.00. Gå 10 min.
    Hinna äta?
    Buss. BM vid 14.00 och sedan buss igen. Cykla.
    Äta mellis. Cykla. En dotter som ska på dansträning kl. 16.00 cykla.
    Hem för en kort pause.
    Cykla igen, dottern ska sjunga julsånger i kyrkan kl. 18.00. Cykla. 
    Slänga sig på soffan och invänta värken kanske? ;) 

Sedan får jag iallafall vila hela fredagen!! :D   

• Jamirl

Bakat julgodsis hela dagen med kompisar och barnen, jag som varit så slut i kroppen är glad att jag orkade greja hela dagen, kul.
    Ni har alltså börjat tvätta kläderna redan? Tror jag gjorde det såhär tidigt me första me, men tänkte nu att de kanske hinner bli sunkiga tills om 6 veckor...
    Min bim trodde att gubben väger 3 kg redan Blir en stor en

• Sofie emma 80

Sandy hur ofta brukar du känna? Jag hade åkt in på direkten. Det är deras jobb!!!!

• roxylady
    shadowstorm skrev 2011-11-23 20:24:11 följande:
    Uppdatering :) Halsbrännan är lugn ikväll :) Känns skönt för man får ju panik när det känns som halsen ska brinna upp
    Gud vad skönt! Då ska jag inhandla det Ja men eller hur?!? Ingenting hjälper känns det som.. man bara sitter å sväljer å sväljer hela tiden. Tack för din uppdatering!
  • fabler
    Jamirl skrev 2011-11-23 21:17:10 följande:
    Bakat julgodsis hela dagen med kompisar och barnen, jag som varit så slut i kroppen är glad att jag orkade greja hela dagen, kul.
    Ni har alltså börjat tvätta kläderna redan? Tror jag gjorde det såhär tidigt me första me, men tänkte nu att de kanske hinner bli sunkiga tills om 6 veckor...
    Min bim trodde att gubben väger 3 kg redan Blir en stor en
    jag har tvättat nästan allt nu. Då jag lyft ner de från vinden och eftersom de är en del och de legat där i 2-3.5år (kläder och lakan) så har jag tvättat då och då och vikt ner i byrån. Tvivlar på att de bli sunkit i byrån !
    elias är världens sötaste!!!
  • LillaEko

Mot min halsbränna hjälper varken novalucol eller losec längre. Tar gaviscon. Vissa dagar efter varje måltid och vissa dagar klarar jag mig med att ta bara på fm,

• Pusselbiten86
    Jamirl skrev 2011-11-23 21:15:09 följande:
    Hur har det gått pusselbiten?
    De har fortsatt nu ikväll.. Men hoppas de lugnar ner sig annars får jag ringa igen imorgon bitti till dom!

Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • shadowstorm
    roxylady skrev 2011-11-23 21:46:39 följande:
    Gud vad skönt! Då ska jag inhandla det Ja men eller hur?!? Ingenting hjälper känns det som.. man bara sitter å sväljer å sväljer hela tiden. Tack för din uppdatering!
    Och nu är den helt borta och jag har druckit ett glas COLA hör och häpna ;)