• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady
    shadowstorm skrev 2011-11-23 22:55:08 följande:
    Och nu är den helt borta och jag har druckit ett glas COLA hör och häpna ;)
    Fasiken vad skönt å höra Ska absolut köpa det och prova det!! Åh COLA!! Vad GOTT!!!
  • roxylady

Pusselbiten86: Hoppas det lugnar sig för dig.. det där ser inte roligt ut! Håller tummarna för dig!!

• syntetica

nu får bebis komma tycker jag, ligger och trycker med rumpan uppe där mellan brösten nästan..
    är så öm och knappt någon känsel där, och en rygg som molnar och pulserar..
    7 veckor kvar och jag kommer hinna bli tooookig..
    men dagens + mina allergitabletter verkar hjälpa och jag fick en fin pn på 6 timmar :) 

• Velociped

Glukosbelastning om fem timmar och jag ligger vaken för att jag är så törstig!! Jag som varenda natt i mitt liv vaknat och behövt dricka känner det som om jag ska torka ihop. Löjligt problem kanske men för mig rejält plågsamt! Får inte svälja en enda klunk vatten på ytterligare sju timmar! :(

• LillaEko

Va, får man inte ens dricka kravatten innan?!?! Då hade jag svimmat! Skönt att jag än inte hört något om det.

85% avklarat idag, nu är det bara lite mer än en månad kvar ju!
    Helt sjukt, minns när man var överlycklig för att ha klarat 15%.
    Hade man inte haft nyåret så hade jag sagt att bebis gärna får komma snart!

• Velociped

LillaEko - nej, jag får skölja munnen och spotta ut. :(

Men nu är det iaf snart dags. Har lyckats sova en timme. Hurra!

• Moniqe1979
    Velociped skrev 2011-11-24 02:53:59 följande:
    Glukosbelastning om fem timmar och jag ligger vaken för att jag är så törstig!! Jag som varenda natt i mitt liv vaknat och behövt dricka känner det som om jag ska torka ihop. Löjligt problem kanske men för mig rejält plågsamt! Får inte svälja en enda klunk vatten på ytterligare sju timmar! :(
    Elakt i mitt info papper stod det att man fick dricka vatten& osötat te på kvällen innan även efter man börjat fasta sen ½-1 glas vatten på morgonen...
  • Velociped

Moniqe - orättvist! I min broschyr står det bokstavligen "inte ens en klunk vatten".

Nu har jag dock hällt i mi slisket som svider i magen. Fick bara skölja munnen efteråt så halsen känns som klister. Blää...

(förlåt för allt mitt gnäll men är skitnervös för resultatet) :(

• Empa86

Idag tänker jag ligga helt blixtstilla för att de om Sd lugnar ner sig. Det har varit igång i natt och jag fick ont i ryggen och magen. Jag tror dock inte att det var själva värkarna som gjorde ont utan snarare att tarmar och allt som finns där blir "ihopklämmt" och ömt. Eller vad tror ni? Vill verkligen inte att det är bebis som är på väg ut!!Gråter