Januaribebis 2012
Min bm sa att clarityn är ok att ta!!
Min bm sa att clarityn är ok att ta!!
Jag är i v 11+0 idag. Illamåendet är bättre,en jag kräks fortfarande på mornarna! Jag hoppade hälsosamtalet och inskrivning är på tisdag!
Jag tar lergigan comp o i dem är det koffein! Tänk på att inte ta dem på tom mage för då mår man sämre!!
Var på inskrivning idag. Fick samma barnmorska som jag hade med sonen. När jag hade henne då tyckte jag att hon var konstig, virrig och inte alls förstod skoj! Men jag måste säga att jag efter idag tyckte hon var rätt rolig och verkade glad!
Jag var orolig innan att få kastat i ansiktet att jag var överviktig och inte fick gå upp i vikt och bla bla bla. Men hon var väldigt försiktig och tillslut tog jag upp det själv. Men hon sa bara att man inte alltid kunde göra nåt åt viktuppgång vid graviditet och att man skulle äta sunt och röra på sig så mycket man orkar, forsätter man gå upp är det inget man kan göra nåt åt.
Däremot är hon faktiskt lite virrig - hon räknade ut vilken vecka jag är i jättekonstigt. Det gjorde hon när jag väntade sonen med tror jag. Jag räknar på mitt sätt ;) Jag ska i alla fall boka till för ul nästa vecka och hon trodde det skulle bli i slutet av augusti och sen skulle jag ringa och boka tid för kontroller. Hon sa att jag skulle boka tid för kontroll i oktober, då är jag i v 25.. kan det stämma? Lite virrigt som sagt! hihi
Krikiz Ja då stämmer det nog. Vi har bf 19/1. Jag minns inte när jag gick m sonen, de ringde upp e rul och ville att jag skulle boka tid!
MiAmore Hon måste kommit mot snurran, för hon sa att jag är v 13 imorgon (bm säger ju alltid fulla v). Jag hade senaste mens 15 april och hur jag än räknar blir det 12 fulla på fredag. Strunt samma! Det spelar eg inte så stor roll för på rul får man ju veta definitivt!
Ni som tidigare inte fått barn, kolla på En unge i minuten ist för Livet på bb!!
Jag har gått upp ca 2,5 kg och jag vill gå upp så lite som möjligt då jag redan väger för mkt från början
Känner ni livmodern?. Jag känner den när jag ligger på rygg oavsett om jag är kissnödig el ej! 12 fulla v imorn!
Vi har oxå emmaljunga city cross som vi älskar!! Ett tips är att ni åker till en stor barnvagnsbutik och provkör, klämmer o känner på olika vagnar. Be personalen om hjälp att hitta vagnen för er! När ni bestämt er kan ni ju välja om ni vill köpa beg el ny!