• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Jämthund

Jo, det kan oxå vara en orsak. Det har dock inte min kropp gjort utan det är nog någonting annat. Det har ju oxå med diabetes att göra. Nu har jag ju graviditetsdiabetes men jag förstår inte riktigt varför hon ringde till mig och skulle skrämma upp mig med det.

• Yrla

Hej på er! Nu är jag inne på FL igen. Åkte även denna gång in för att han inte har rört sig på hela dagen. Sen skulle dom kolla tappen för säkerhetens skull eftersom jag har ganska kraftiga sammandragningar. Nu undrar jag om någon kan tala om för mig vad det innebär när läkaren säger att hon kan få in ett finger och att tappen har börjat mjuka upp sig. Jag har fått en brikanyl men absolut inga vettiga svar på mina frågor. :(

• fabler

Grattis Fellis till dottern.

Jag undrar också om de finns nån tråd för bebisar som är födda i tråden?

elias är världens sötaste!!!
  • minjalin
    Yrla skrev 2011-12-06 20:19:36 följande:
    Hej på er! Nu är jag inne på FL igen. Åkte även denna gång in för att han inte har rört sig på hela dagen. Sen skulle dom kolla tappen för säkerhetens skull eftersom jag har ganska kraftiga sammandragningar. Nu undrar jag om någon kan tala om för mig vad det innebär när läkaren säger att hon kan få in ett finger och att tappen har börjat mjuka upp sig. Jag har fått en brikanyl men absolut inga vettiga svar på mina frågor. :(
    Nej usch, stackare :( Tur att bebis i alla fall är klar nu och mest ska växa till sig om den nu får för sig att komma ut. Håller alla tummar och tår att den stannar inne några veckor till dock!!! Massa styrkekramar! Vet inte riktigt vad det innebär mer än att det kanske kan vara tecken på att nåt är på gång och det är väl det dom försöker stoppa.
  • Frökenolson

det har pratats om  att starta en ny tråd för födda bebisar, men jag tror ingen har gjort det än..
    Kanske Lilla eko kan lägga in i trådstarten.. vore kul att ha kontakt efteråt också!

• bumbi 84

Det innebär ju att det börjat hända lite där nere. men som omföderska behöver det inte betyda nått.
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • minjalin
    bumbi 84 skrev 2011-12-06 20:46:53 följande:
    Det innebär ju att det börjat hända lite där nere. men som omföderska behöver det inte betyda nått.
    Hon är förstföderska.
  • Cia80

Uppdatering från mig: Var hos bm idag och alla värden var bra + att skrutten fixerat sig
    Nu är det bara att invänta nyårsklockorna, sen är det fritt fram för bebis att komma ut  

• shadowstorm
    Håller tummarna bebisen vill stanna, men en del går ju öppen för ha ett sakta öppningskedde under en längre tid :)