• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • fair

Min syn kan bli lite sämre ibland men brukar "klarna upp" efter nån stund. Däremot upptäckte jag ikväll att jag blivit enormt svullen över hela underlivet, både inre och yttre blygdläpparna. Känns inte alls som det brukar ! Men gör inte ett dugg ont iaf. Kommer inte ihåg att det kändes så förra gången.. Nån som känner igen sig?

• Tärning6
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-07 21:50:57 följande:
    Nu har jag fått akut sprängande huvudvärk som inte släpper trotts värk tabletter :(
    Hua drick mycket vatten å pröva att lägg dig ner gärna i ett mörkt rum går det ej över ring 1177
  • fabler

idag fyndade jag två pyjamasar på ica maxi för 20kr st sen väntar jag hem massa bebiskläder från en kompis vilken dag som helst. Nu har vi massa massa massa bebiskläder som inte kommer hinnas bli använt... haha jag som för två månader tänkte att nu räcker de har inte riktigt kunna hålla de. Nu lääängtar jag tills den lilla vill titta ut. Även om jag gärna gör mina två sista dagar nu så inte plånboken påverkas.

elias är världens sötaste!!!
  • fabler

Pusselbiten86: vad drygt för dig. Hoppas huvudvärken släpper för dig.

• fabler

Shadowstorm: hoppas dem ger sig snart så du får sova inatt.

• Dontbeshy
    Pusselbiten86 skrev 2011-12-07 22:25:01 följande:
    Har druckit massa vatten o ligger i sovrummet. Livrädd inför imorgon med massa mardrömmar osv :(
    Allvarligt åk in till akuten och ta barnen med dig det där kan lika gärna vara en propp eller annat hemskt..

♥ Hilma 2007-01-06 ♥ Calle 2008-04-03 ♥ Kärleken 2012-01-31 ♥
  • ccecy

Jag håller på att få ont i huvudet så mycke som jag går och funderar på, börjar kännas jobbigt att va ensamstående, eller ja bli, mest för att de finns ingen ja kan diskutera med, eller vill diskutera med. Men det blir väl bättre med tiden, då ja fått svar på allt ja funderar på

• Krikiz

Fellis: Stort grattis till lilltösen!

Har försökt läsa ikapp allt som skrivits, men jag måste fortsätta imorgon känner jag......Mr. Blund knackar ivrigt på axeln just nu

Kom bara att tänka på ett litet tips till er som börjat läcka mjölk nattetid. På bl.a. apoteken finns det något som kallas "Carefix". Det är som en jättemjuk sporttopp som används inom sjukvården för att hålla förband på plats vid t.e.x. bröstoperationer. Hade själv en sådan både innan och efter sonen föddes, då de är klockrena för att hålla amningsinläggen på plats utan att det blir för varmt eller bökigt när det är dags för amning på nätterna.
    Bilder och mera info finns här    http://www.barniallt.se/nya/?mamma+040331121700

Natti natti på er allesammans!!!!!!

Nosce te ipsum.