• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • RaraS
    bumbi 84 skrev 2011-12-10 08:51:39 följande:
    Namn är super svårt!

Har inget som känns hundra än, Har en Nova Luna & Mila sen innan och vill gärna ha nått i samma stil men det är inte lätt och sambon är ännu svårare  

En Nika kanske? Fina namn dina barn har!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 12/1-12?
  • kikidil

Vi väntar en tjej och hon ska med all sannolikhet heta Emmy, efter sambons farmor. Om hon inte skulle se ut som en Emmy när hon kommer ut så har vi Wilma och Thea som backup (gamla släktnamn från min familj). Vår son heter Ludwig, tycker det passar fint ihop med Emmy.

• Jessica82

våran lilla tös (om det nu blir det som ul visade) kommer heta Mira Milja, är det en kille trots allt, så vet vi inte alls, sönerna heter Jori och Jere och att hitta ett tredje namn är riktigt svårt ...Finska namn allihop :) men så är vi ju Finnar båda två oxå!

• chreb
    RaraS skrev 2011-12-10 14:53:11 följande:
    En Nika kanske? Fina namn dina barn har!

Eller nellie :)
  • ccecy
    Jessica82 skrev 2011-12-10 17:34:41 följande:
    våran lilla tös (om det nu blir det som ul visade) kommer heta Mira Milja, är det en kille trots allt, så vet vi inte alls, sönerna heter Jori och Jere och att hitta ett tredje namn är riktigt svårt ...Finska namn allihop :) men så är vi ju Finnar båda två oxå!
    Kanske  Jesse, Jimi eller Jani? om ni vill hålla det finska temat ;)
  • partouze

Våran tjej skall heta Ida om hon passar i det :) Saga kommer på plats nr två!

BF 12/1-2012 <3
  • LillaEko
    Jessica82 skrev 2011-12-10 17:34:41 följande:
    Vi är också inne på Mira :)
  • Liina87
    pernillis skrev 2011-12-10 13:42:40 följande:
    Tjejer, vad vet ni om hallonbladste? Hur mycket ska man dricka och när ska man börja? Vad ska det vara bra för? Läser så mycket olika om det så tänkte kolla er erfarenhet!
    Jag tar gärna emot tips också.
    Jag har dock beställt hem det så hoppas jag får det i nästa vecka.

Jag beställde det härifrån  http://www.re-fresh.se/catalog/product_info.php?products_id=168 och det står även lite med dosering där, men tyvärr inte hur många koppar om dagen.
  • roxylady

Våran son kommer nog att heta Charlie. Det enda namnet som känns rätt för oss båda Hade velat ha Edward men det vill inte min sambo.

• MissT

Charlie har vi också varit inne på . Det hade vi som namn innan vi visste kön eftersom det passar både tjej och kille. Har fortfarande namnet kvar men det lutar mer åt Elvira eller Nellie just nu. Våra andra tjejer heter Felicia och Wilma.