• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • misssally

Vi har också Vera som förslag.. Men vi är inte helt överens ännu så vi har även Julia, Lovisa, Isa, Lilly och Gry... Vi får se vad det blir tillslut, jag tror inte vi kommer bestämma oss mer förrän bebis är här ;)

• LillaEko

James har vi varit lite inne på om det blir en pojk.
    Men säger att jag måste se bebis först för att ens vilja tänka på namnet.
    Men mellannamn tror jag iallafall är klart :)

• fabler

Ja så är de ju helt klart att man måste se vad de är för en individ innan man bestämmer sig fullt ut. Med sonen så var de 98% säkert elias men skulle han varit rödhårig hade han fått heta Noah... ja de va nån idé jag hade för mig.

elias är världens sötaste!!!
  • bumbi 84

Namn är super svårt!
    Har inget som känns hundra än, Har en Nova Luna & Mila sen innan och vill gärna ha nått i samma stil men det är inte lätt och sambon är ännu svårare  

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • curiosa

Vi har två namn.
    Emma om det är en tjej. Dels pga att jag ville att min stora tjej skulle heta det och dels pga att det är den blivande pappans gammel mormor som är uppvuxen i det huset vi bor i.
    Wilmer är det pojknamnet vi hittat som båda gillar och som inte är upptaget. Annars så gillar jag Anton, Liam, Elias mm men alla dom är det redan folk som tagit.

• curiosa

Nu ska jag gnälla lite oxå. Är så trött på att inte få sova ordetligt på nätterna så jag vet inte vad längre.
    I natt vaknade jag vid 3 och somnade inte om fören framåt 5 igen. Helt slut hela tiden och allt är bara jobbigt. Är typ gråtfärdig hela tiden och så innerligt trött på allt.

Men nu är det lördag och den ska jag spendera i soffan, som alla andra dagar, och ha tråkigt!

Slut på gnällandet.

• chicopico
    shadowstorm skrev 2011-12-09 23:21:22 följande:
    Jamie är fint =) gillar killnamn på J =) min son heter ju jonathan :)

jag troooor jag tycker om leia bättre än lea hmmm svåååårt
    chicopico skrev 2011-12-09 23:03:58 följande:
    Vi har Vera som flicknamn... Men pojknamn är som sagt svårt... Våra flickor heter Maja och Ebba.
    Vera passar ju jättebra ihop med dina barns andra namn...men ni visste inte kön va? kille vad rtcker du om Viggo
    Ja Vera känns rätt annars är Isa också ett förslag.
    Nä, vi vet inte kön men vi tror tjej, de känns så.
    Viggo är jättefint men de har vi redan en kusin som heter, jag gillar även Hugo, Leo och Milo men de namnen är också "upptagna". 
  • Fellis

Stort grattis till elingabriella... Hoppas ni alla tre mår toppen, och hoppas du återhämtar dig snabbt!

KRAM  

• fair
    Namn är SÅÅÅÅ svårt!

Vi har en Thilde sen förut.
    Lillasyster kommer att få heta antingen Ester eller Edith. Men vi kan inte välja...
    Vad tycker ni är finast och passar bäst ihop med Thilde?
  • Jämthund

Åhh, var och gosade med min lilla kusin igår. Tre dagar gammal och så bedårande. Hon lät som en liten gris när hon låg och gruffade. Jag smälter så söt. Hon vägde 3700g men jag tycker att hon var liten ändå. Jag och kärleken slogs om blöjbyte och pyamaspåsättning. Han får klart godkänt;) jag har 14 kusiner som alla är yngre än mig så barn faller rätt naturligt medans mannen i princip inte har några små omkring sig... Då blir det inte lika smidigt. Det är ju absolut något nytt. Men som sagt, han fick klart godkänt och var så duktig:) det pirrade verkligen till i kroppen när jag tittade på honom med bebis i famnen. Nu lääääääängtar jag som tusan.