• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • ccecy

Jag gillar namnen Levi, Leo, Milo och Kasper :)  men tror ända namnet den blivande fadern gillar av dom är Kasper :p men som flicknamn älskar ja namnet Timéa och det namnet hatade den blivande fadern men jag gillar även Alina, Louise, Ofelia :)

Men på min topp ligger väl nog Kasper och Alina bäst till :)

• Alltochinget

Vi kan inte heller komma överens om tjejnamn. Vi pratade om det senast igår. Sambon vill ha Signe, jag gillar Selda mest. Pojknamn är vi iaf överens om (och vi tror ju att det blir en pöjk, då slipper vi namnproblemet), det blir en Lionel :)

• ccecy

Lea är finare! :) ja gillar det namnet också har dock en kusin vi namn Elea och tycker att för mig skulle det blir allt för lika hennes (:

• shadowstorm
    Alltochinget skrev 2011-12-09 21:33:33 följande:
    Lea tycker jag bäst om av de två namnen :)
    Ja både jag och sambon börja smaka på det namnet men killen är mera sugen i såna fall med stavningen Leia (från starwars ;)
  • shadowstorm
    ccecy skrev 2011-12-09 21:37:12 följande:
    Lea är finare! :) ja gillar det namnet också har dock en kusin vi namn Elea och tycker att för mig skulle det blir allt för lika hennes (:
    Jo det är sant, du hade ett namn som jag också haft uppe Ofelia det tycker jag är fint, men det hatar min sambo
  • ccecy
    shadowstorm skrev 2011-12-09 21:38:51 följande:
    Jo det är sant, du hade ett namn som jag också haft uppe Ofelia det tycker jag är fint, men det hatar min sambo
    Det är svårt att komma överns om namn! :)   Min syster skulle heta  Zelinda/ Celinda, dock har kusinen, som är född samma år det som mellannamn, vilket min mamma o pappa inte visste före på dopet, så dom fick ändra sig i sista sekund nästan, så nu heter hon Cajsa :D  jag har suttit och bollat med så otroligt många namn  Nova-Louise tycker ja e fint, och Elliot, men elliot var de en tjej som döpte sin son till här i samma stad, och det föds så få barn per år här, så då blir de för mycke :) Men ja vet inte om man får ha bindenamn nu för tiden
  • missable

iik hjälp! Nu bökar min visdomstand igen, har tagit två alvedon för snart två timmar sen, men det har inte släppt, har ont i hela nacken och huvudet nu med... brukar ju hjälpa med ipren men det får man ju inte ta... 1177 säger bara att kontakta tandläkaren, men sist den gjorde så ont fick jag rådet om ipren... vad göra????

• C R

Vi har tre tjejnamn, Alice, Julia o felicia som vi är överens om. Killnamn är mycket svårare. Enda vi kan tänka oss båda två är Felix. Vår son heter Jonathan. Några förslag kanske? Jag tror på en kille o sambon på tjej.