Januaribebis 2012
Oj vad bebisen varit aktiv nu på morgonen! Fått flera små sparkar sedan jag vakna :) mysigt nu längtar jag tills de blir starkare :)
Oj vad bebisen varit aktiv nu på morgonen! Fått flera små sparkar sedan jag vakna :) mysigt nu längtar jag tills de blir starkare :)

Ni vet väl om att man inte ska käka rabarber? Det innehåller någon syra
Nu har magen börja spöka igen :(( Jag lider ju av mag/tarmsjukdom och den blir hemsk när jag är gravid :((( Varit vaken hela natten för jag haft så ont i magen att jag inte kunnat stå eller gå....nu har det börja släppa men jag är helt slut så min svärmor kom och hämta sonen för jag är heeelt slut. Ingår också i min sjukdom att man blir så fruktansvärt trött när man får ett skov!!!
Vi har börja fundera på namn och är nästan säker om detta blir en pojke Alexander och flicka Amelija, men jag tror det blir en gosse så jag har inte ens gett flicknamn en större chans hahaha :P
Jag var rädd inför in första förlossning, men ju längre in i graviditeten jag kom och hur jobbigare det blev och vara stor, ha ont och längtan efter mitt barn så försvann rädslan och jag började verkligen längta. Jag hade inte en rolig förlossning jag hoppas jag får en lättare denna gång, MEN jag är inte minsta rädd....jag ser tillbaka nu idag att det ändå var hälftigt!. Det gjorde ondare än jag nåågonsin kunde föreställa mig och jag trodde jag skulle dö...men nää jag längtar :D haha.
Hoppas bara det inte tar 38 timmar denna gång!!! Och att jag faktiskt inte går sönder lika mycket som jag gjorde...för det gör ont att bli sydd efter man fött ut en unge!
Nu ska jag börja fixa för kalas, min lilla gosse blir ju 2 år idag :D