elinson skrev 2011-07-28 09:33:50 följande:
Åh jag behöver skriva av mig lite.
Nu känns det som jag har haft PMS sedan jag blev gravid, vaknar sur, somnar sur. Gnäller på min stackars sambo för minsta lilla och ifrågasätter till och med om jag älskar honom av och till. Det är verkligen tugnt.
Litar inte på vad och jag känner om det är äkta eller bara hormoner... blir galen av detta!
Det är väl nu jag ska gå och vara sådär gravidlycklig? Ni som har barn sen tidigare... hur länge ska jag eg. må så här?
Ska lägga till att min sambo eg. är fantastisk och sväljer all skit jag kläcker ur mig, försöker vara go och omtänksam med mig trots att jag beter mig som en skit. Sexlusten är som bortblåst. Ja jag är frustrerad helt enkelt!!
Kan erkänna en sak för dig om det får dig må bättre :) Du är inte ensam. Denna gång har börjat bättre än när jag vänta sonen.
Detta med vad man känner är väldigt vanligt man blir fundersam på, jag mådde INTE bra när jag vänta mitt första barn....jag mådde så dåligt sista månaderna att jag fundera på självmord....jag grina i veckor i sträck för jag visste inte om jag älskade min sambo, visste inte om jag skulle klara av att bli mamma och älska mitt barn.
Hatade vara gravid....kände ingen lycka alls.
Så mitt råd till dig känner du minsta lilla nerstämndhet gå och prata med någon. Så som jag mådde önskar jag inte ens min fiende.