roxylady skrev 2011-10-20 20:55:44 följande:
Här är den:
www.niomanader.se/raknautvikt.asp Dock såg den konstig ut nu när jag kikade på dem med alla å, ä och ö. Men om det ser ut så för dig med så kan du i alla fall se hur mkt pga från din startvikt och din längd du kan gå upp per månad. Rätt intressant faktiskt för det stämde bra på mig. Ligger dock ett kilo under men det stämmer ju ganska bra ändå i med att det var så nära. Pendlade mellan 56-57 innan.. du då?
Nä jag har faktiskt inte heller svullnat något ännu och kan fortfarande ha min förlovningring med! Men hört att det oftast kommer i slutet av graviditeten. Men det är ju olika för alla. Hoppas man slipper..
Fan vad fränt, ligger +200gr! HAHA, kändes ju bra att veta på ett ungefär faktiskt! jag pendlade mellan 66-67, vägde in mig på 67,0.JAg hoppas verkligen jag slipper svullna, klart kylan kankse hjälper till?? Har hört att det är lättare samla på sig vatten när det är varmt, vet dock inte om det är sant!
Vilken bra sida det var för övrigt med!
Västeråsmamman skrev 2011-10-20 21:01:32 följande:
Har tillbringat dagen på förlossningen. Blodtrocket var lätt förhöjt när jag kom in och ctg remsan var inte bra.
Sen har de kollat allt de kan tom gjort mr röntgen. Men alla prover är bra så jag får åka hem imorgon. De vill observera för säkerhetsskull i natt.
När mina barn blir tonåringar och tycker attmamma är dum i huvudet kan jag ta fram pappret med röntgensvaret och visa att jag är normalstörd

Här tänkt jätte mycket på dig! Skönt att du får komma hem imorn, hoppas natten fortsätter att vara bra! Och att ctg:n förbättras!!!