roxylady skrev 2011-10-05 13:58:50 följande:
Säker på att de små lungorna på en nyfödd klarar av 30 minus verkligen?

Är lite rädd för att det inte gör det.. :( Hör olika av alla.. så man vet inte vad som är bra och inte.. men visst går man ut i nån minut så kanske.. men du kanske inte tänkte på några långpromenixar då iofs? :)
så gjorde dom med mig och jag är född i december, inga bekymmer här inte, men klart i början så kommer jag ju inte vara ute längre stunder om det är så kallt, men jag måste ju som sagt ut, kan ju inte lämna vårt lilla liv hemma själv för att gå ut med hundarna, tänkte dock ha henne i en bärsele/bärsjäl under min PO.P jacka om jag ska längre.... då blir det ju inte lika kallt heller..
coockiejar skrev 2011-10-05 14:48:46 följande:
Hej tjejer,
Får jag häva ur mig lite? Känner mig bara så himla slut...trött...sliten. Inte fysiskt utan mer psykiskt! Bebsien rör sig varje dag men de senaste dagarna har han varit väldigt lugn. och idag sitter jag på jobbet (jobbar extra på kontor och pluggar på heltid annars) men ändå är han rätt lugn fast jag sitter ner mest hela tiden och har tid att känna efter. Han brukar vara en vilde framåt kvällen och lite under natten och under morgonen - sen brukar han ha sovstunder under dagen då o då men nu är allt upp o ner och jag blir bara så himla orolig! Han har varit så lugn sista tiden och idag har jag mest bara känt av hans hicka istället för hans rörelser.
Jag förstår att det är jag som oroar mig i onödan, att jag gör det större än vad det är. jag förstår att problemet kanske mer sitter hos mig men jag blir helt färdig av att ständigt bära på sådan oro! Är det bara jag?
Jag ska ringa min BM imorgon och prata med henne för det här är inte roligt.
Så hade jag ju det i förra veckan! Jag ringde och de tyckte att vi kunde få titta in bara mest för att lugna mig med! Hjärtat slog fint och hon hade bara vänt sig med ryggen ut, och därför kände jag mindre1 DU är inte alls lustig eller onödigt orolig, som min man sade, bättre kolla en gång för mycket!
@Zatori ja! Grattis till GP! Du som var så orolig för att få det nekat!