Januaribebis 2012
HAHA! skrattar ihjäl mig... går in på mina favoriter under forum och ser senaste uppdatering av Missable i Januari tråden!- VA? Vad har jag skrivit? Så nu var jag ju tvungen och gå in och se vad jag skrev...
gravidhjärna! Japp!!
HAHA! skrattar ihjäl mig... går in på mina favoriter under forum och ser senaste uppdatering av Missable i Januari tråden!- VA? Vad har jag skrivit? Så nu var jag ju tvungen och gå in och se vad jag skrev...
gravidhjärna! Japp!!
Jag sover på alla håll och kanter... på rygg, mage, höger och vänster sida... är en helikopter i sängen, maken trodde han kunde få lugn och ro nu när magen är så stor och att jag därmed skulle kunna sova lite mer stilla, men icke!
Måste bara säga att jag älskar tradera!! Fyndade en ny jeanstunika till lillflickan i magen och ett par jeans i str 68 för 2 kr =)
Idag var jag hos BM och är så besviken. Hon kollade sockret, blodtryck, hjärtljud och sf-mått. När hon gjort det sa hon bara ja, det var allt för idag, tog max 10 min. Inte något prat om jag hade några funderingar. Hur har det varit för er vid besök runt v.29? Förra graviditeten pratade vi jättemycket (annan bm än nu).
har inte heller haft några sammandragningar, har bf 21 januari... är så jävla less på detta nu... sen kommer jag inte åt familjeliv pådatorn men via mobilen funkar set så jag har inte orket läsa ikapp allt....
FÖRST MÅSTE JAG SÄGA JÄVLA DATOR!!!
Har försökt komma in på fl i typ 3 veckor på datorn, bara kommit åt via mobilen, men då orkar jag ju inte läsa i kapp och hoppa in och skriva! men nu är jag tillbaka =)
SFHelen: skönt att höra att det går bra och att ni får ligga på samma rum!
Var hos BM den 17:e och hjärtljuden låg på 158slag/minut, järnet var på 136 så jag får sluta med mina järntabletter WIHOO! Sen hade lilltjejen fixerat sig och hoppat en heeel kurva, från att vi legat på översta kurvan så hoppade vi ner till mitten kurvan, och jag hade gått ner i vikt... har verkligen inte kunnat sluta tänka på det och har oroat mig som bara den, för jag tycker ju att även om hon är fixerad så borde det väl inte bli ett sånt hopp?
Ska ringa kl 13 till MVC och prata med dom... se om jag kan få en telefon tid med min BM eller något för jag bara oroar mig att det är något fel....
Ingen annan som har en liten en som fixerat sig och hoppat på kurvan eller har ni legat kvar på kurvan???