-
Malva är super fint det heter min kollegas dotter.minneli skrev 2011-07-30 10:05:42 följande:Jag hade tre tjejnamn och ett killnamn till första. Men nu har jag bara ett tjejnamn än så länge, Malva. Senaste jag funderat på är Grim. -
Idag har jag fått mata min kompis son som är 4.5månad och inte lite man längtar efter en egen bebis när man umgås med så små. Om två dagar är vi hus ägare
sen när den dagen är över blir de skönt med en veckas semester borta och när vi kommer hem är de massa renovering så dagarna fram till den 12e när de är RUL kommer nog gå riktigt fort.
-
Ja då har man gått in i v.18 idag (17+0). Om två veckor har man gått halva tiden och är tillbaka på jobbet, får se hur det kommer gå att jobba. Men då är de nedräkning för då kommer jag bara jobba 17v. till sen går jag hem på föräldraledigt.
-
jag blev flyttad 7 dagar förra gången åt "rätt" håll och jag hoppas inte de blir så denna gång för då är jag beräknad på nyårsafton i så fall...!shadowstorm skrev 2011-07-31 11:37:18 följande:ja det håller jag med om :) Men den som väntar på nåt gott väntar ju aaaalltid förlänge ;)
Sist blev jag flyttad 8 dagar åt fel håll, så ganska redo att bli flyttad denna gång också. -
Insåg precis att jag kommer ha mååååånga sidor att läsa ikapp nästa söndag när vi är hemma från vår resa. Jag och sambon har ägnat kvällen åt att packa så de bara är att lyfta in i bilen och fixa matsäcken imorgon innan vi ska till banken och fixa de sista med husköpet. Sen blir de en snabb vända till huset för att bla räkna hur många knoppar till skåpluckorna vi behöver och bara för att få känna att huset nu är vårat.
-
Sarmarg vi kommer och hälsar på pippi på onsdag och torsdag. Nu ska vi ägna förmiddagen åt att tvätta de allra sista, packa bilen, fixa middagen som ska ätas efter vägen nånstans och sen blir de att äta lunch och hämta min pappa för att sen åka till banken och bli hus ägare. Min pappa blir med för att få en nyckel så han kan fixa lite i huset medans vi blir borta en vecka. Bla lär han få klippa vår gräsmatta då de förra ägarna flytta för nån vecka sen.
-
Mitt rul är 18+5, men vi hade heller ingen möjlighet den här veckan eftersom vi är borta så då var de bara nästa eller näst nästa som var aktuell.
Nu ska jag åka till ica och köpa de sisa i matväg till resan.
-
precis så gjorde jag och sambon efter ul med sonen ocksåSysterAnna skrev 2011-08-01 11:20:08 följande:Nu har jag pratat med min barnmorska. 29/8 är det dags för RUL, kommer då vara i vecka 19 (18+0) Känns skönt att äntligen ha fått en tid! Har tid redan klockan 9:15 vilket är toppen. Efter det ska jag och mannen äta lunch ihop och sen ska vi kika på vagn har vi bestämt! Lääääängtar!!!
!
-
Ojoj vad vi har shoppat på gekås idag. Skulle kunna handlat lika mycket till men vi måste ju få med oss grejerna hem oxå. Blev lite bebisgrejer mycket barbapappa grejer.
-
samma här provade när de pratades mycket om de. Men nu har jag inte provat, men är ju ingen tvekan om att jag är gravid heller med min mage.LillaEko skrev 2011-08-06 23:48:52 följande:Jag har inte heller lyckats känna min livmoder. Men inte heller försökt så värst mycket.