elinson skrev 2011-11-30 13:03:09 följande:
Verkligen bra, du har rätt att vara stolt!!! Jag har slarvat, eller jag har typ spytt när jag känt lukten av leverpastei, all form av rött kött och ätit blodpudding alltför sällan även om jag tycker det är ok. Men jag hoppas jag ska få upp det lite... det känns på kroppen att det är lågt och jag vill ju ha lite att gå på till amningen oxå.
Det är ju tyvärr så att man inte kan styra över måendet - jag har gått upp mycket i vikt (vägrar väga mig så vet inte hur mycket - bm vet, man jag fick blunda) ;) - enbart för att jag i början av graviditeten endast kunde äta vitt rostbröd med räkost!? Jag som inte tittat åt vitt bröd på flera år! Jag försökte få i mig frukt men mådde bara illa och plötsligt blev jag sugen på snabbmat, och åt kanske pizza/kebabrulle ett par gånger i månaden, vilket jag annars kanske stoppar i mig 2-3 ggr/år... :( Men nu äter jag iaf som jag brukar igen och räknar med att bli av med vikten fort när skrutten väl kommit ut, foglossningarna försvunnit och jag kan börja träna! *längtar*