Januaribebis 2012
Är du säker på att hon inte råkade koppla bort dig av misstag?
Liina87 - då är det ju nästa så att du borde ringa och klaga. Tyvärr finns det ju ibland fel personer på fel plats. :/
Nu har jag äntligen fått tummen ur och beställt bilbarnstol... nu är nog nästan alltid köpt och klart vilket känns skönt.... Skrutten får dock gärna stanna i magen ett litet tag till, det är ju trots allt ca 8 veckor kvar av "bakningen"... :)
Cabrera - för mig känns det som en blandning av molvärk i ljumskarna och som om någon slår in spikar i mitt blygdben... :/
Paet - det gjorde inte mina i början, då kändes de mer som rejäl träningsvärk i jumskarna. Men tyvärr har det ju eskalerat. :/
Anonyym - det kan ju alltid vara värt att ringa nånstans, särskilt om man är orolig. Men när jag hade liknande värk så tog de ett urinprov för att utesluta uvi, när det var rent så sa bm att det antagligen var ligamenten. Det höll i sig ett tag och har kommit av och till efter det med. Jag är dock inte orolig.
Nu ligger sambon i sängen men flunsan... Måtte jag inte bli smittad! :/
LillaEko - vad konstigt. Vilket landsting är det? O.o
Grattis, SFHelen, och lycka till. :)
Skit! Måste in till arbetsterapeuten igen idag. Under helgen har mina handleder blivit så svullna att jag inte kan rör dem.. Sambon har fått hjälpa mig av och på med bh-n tex. Men typiskt nog säger arbetsterapeuten i telefon att hon inte tror hon kan hjälpa mig - jag som trodde det hade med karpaltulleln att göra. Hoppas på ett annat besked när jag träffar henne.
Håll tummarna för att jag får ett positivt besked idag, annars måste jag vidare till läkare. Börjar bli rädd för att nåt är allvarligt fel... :(