Januaribebis 2012
shadowstorm - nu låter jag som en mamma, men du har väl ätit och druckit ordentligt?
shadowstorm - nu låter jag som en mamma, men du har väl ätit och druckit ordentligt?
En helt orelaterad fråga - grannens billarm har tjutit i tre timmar. Nån som vet vad man kan göra åt det, om nåt? Han är uppenbarligen inte hemma...
Haha, oj vad gravidhormonerna spökar.. Sambon satte sig på ett flyg till London (genom storm och orkan) 16.30... bad honom höra av sig när han landat. På Heathrows hemsida står det att planet "förväntas landa 17.39", alltså för över en timme sedan... jag väntar förgäves på att "landat"-skylten ska dyka upp...
Så, säg till mig nu att om ett svenskt plan störtat på väg till London så skulle det vara på varenda nyhetskanal direkt, eller hur? :P

...särskilt som en flygtur mellan Landvetter och London inte borde ta två timmar...
Elingabriella - en vän till mig fick sin dotter för två veckor sedan. Lite drygt 2600g vägde hon. Helt perfekt och inga problem! :)
LillaEko: Ta Alvedon så du kan slappna av i musklerna. Se till att värma nacken, vetekudde eller varmt bad/dushstråle om du kan - och börja sedan försiktigt röra så mycket du klarar så att du får igång blodflödet (inte om det tar stopp/gör allt för ont såklart).... Att försöka rotera axlar/armar hjälper för mig.
Nu har vi skrivit på papper så att min sambo får bli pappa/kommer ha vårdnaden när skrutten föds. Känns skönt att ha det gjort, särskilt OM det händer mig något. :)