• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • ccecy
    Frökenolson skrev 2011-12-26 11:00:44 följande:
    Nu gick min slempropp! 
    Undra hur långt tid det tar nu, kan ju ta upp till en vecka sägs det ju...
    Spännande...
    Får se om du klarar dig till januari :) eller om de blir en december bebis till! :D
  • Frökenolson
    ccecy skrev 2011-12-26 11:06:52 följande:
    Får se om du klarar dig till januari :) eller om de blir en december bebis till! :D

jepp, vi får se. verkar vara sjukt många som får för tidigt i denna tråden jämnfört med statistiken...
    Känns som jag kommer sålla mej till den skaran, även om det kanske inte räknas som för tidigt när man är i v.38+5 
    Får se om jag hinner med fler uppdates, åker på julfirande nu!

• ccecy
    Frökenolson skrev 2011-12-26 11:12:57 följande:
    jepp, vi får se. verkar vara sjukt många som får för tidigt i denna tråden jämnfört med statistiken...
    Känns som jag kommer sålla mej till den skaran, även om det kanske inte räknas som för tidigt när man är i v.38+5 
    Får se om jag hinner med fler uppdates, åker på julfirande nu!

Okej! jo det värkar ju så, men sen är det en storskara som inte sitter på familjeliv säkert :) o kanske dom går över tiden! :p tror det räknas till prematur om det föds 21dagar före bf. så du hör till dom som föder när man skall! :)  Kom ihåg att vila mellan varvena i julfirandet ! :) och lycka till!
  • 87ida

Vecka 39 idag Hjärta

Grattis LillaEko till tjejen! Hade de inte märkt att hon var i säte??

Grattis Tärning6 till pojken! Hur stor var han? Stämde vikten bra med vikten du fått på tillväxtultraljudet? Gick förlossningen bra?

• fabler

Grattis Tärning!!

Här har jag vaknat av svettningar inatt så troligt är det väl att jag haft värkar av och till inatt. Men nu lyser dem med sin frånvaro.

elias är världens sötaste!!!
  • Haanky

Åh Stella är ett namn vi med har på våran lista :):) tycker det är jätte fint :D

• mlish

Stella heter våran 3åring :) Vi är helnöjda med det :)

Vi var dock skeptisk först då vi har två bekanta med varsin hund som heter de ;P

• fair

Nu är jag inne på fl för att kolla om jag fått hf. Blodtrycket var 160/100. Urinen ua . Sitter med ctg nu och bebis kurva går inte alls lika mycket upp och ner som den brukar. Har dock aldrig varit inne den här tiden på dagen, hon verkar sova. Men blir såklart orolig då jag alltid fått höra att kurvan ska åka upp och ner.