• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Frökenolson
    Sapato skrev 2011-12-26 21:54:13 följande:
    Frökenolson: Min slempropp kom ut ca 1 vecka innan jag födde sonen.
    ok, bra att veta, det kommer sambon att gilla! känns dock i kroppen som om det kommer ske tidigare... men som sagt, man får se =)
  • fabler

Min son föddes tre dagar efter att den släppt. Min bebis verkar bara luras igår för idag har de varit full aktivitet men inga värkar, nästan så hon rört sig mer idag än tidigare.

elias är världens sötaste!!!
  • mlish

Min slempropp gick 2 dagar innan hon kom. Har en väninna som den gick för 3v innan hennes son kom, så det är nog rätt olika..

• Skåne85

Min son kom några timmar efter den släppt (3dagar innan bf)
    Igår släppte en liten del av min slemmis och idag har jag för första gången i denna grav. Fått smaka på mensvärkarna....
    Och jag som bara är i v. 35, hoppas det tar några veckor till innan bebis vill komma ut då han är ganska liten!

• Pusselbiten86

Suck :(
    Allt har avstannat :(

Känns som då kan den lika bra vänta till den 1 jan nu :) de tycker både ja o denna bebisens pappa :)

• Jamirl

När min slempropp släppte så rann massa blod me, mensvärkarna började smyga sig på och sonen va född ca 4½ timme senare.

• Carolaj83

fler som inte kan sova

vi har storm här o båda barnen kom upp till mig i sängen, blev för trångt för att kunna somna om....så nu sitter jag här med nattmacka som sällskap  

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • ccecy

Kom nyss från FL, allt var bra med bebis, så fick komma hem igen :) skönt! åkte in då ja tyckt att ja inte känt av bebis som ja brukar nu i två dagar, men de va allt bra, skall dock ringa rådgivningen imorgon, och åka på kontroll på onsdag också, sen har jag tul på torsdag, så de kollas upp ordentligt! :) skönt att dom bryr sig :)  Dock sa hon att ja är väldigt sammandragskänslig, va nu de betyder vet ja inte, känner dom inte överhuvudtaget, kanske därför hon tycker de ska kollas på onsdag igen.  Nu ska ja ta o försöka sova en lång natt sömn!

• Frökenolson

Vaknade för en srund sedan att mitt vatten gick.. Spännande, har pratat med FL, det är bara att avvakta, har fått en tid till imorgon kl.11,30 om inte värkarna sätter igång innan, men det känns det som dom redan gjort, men inga starka värkar...