• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Frökenolson
    mia1986 skrev 2011-12-27 04:13:32 följande:
    Frökenolson: spännande snart är din bebis ute. Hoppas allt går bra

Skrattande ja visst är det!
  • fabler

Men gud vad spännande frökenolson!

elias är världens sötaste!!!
  • mia1986

Är visst inte ensam som har svårt att sova. Jag har totalt sovit i ca 3-4 timmar, varit vaken sen kl 2. Mycket känningar och toalettbesök. Hur länge gar ni varit vakna?

• Frökenolson

Vaknade runt 3 tiden, kanske en konstig fråga men eftersom jag inte har några jättevärkar än..
    Min sambo ska upp om trekvart till jobbet, men jag vet inte om jag vill att han åker, tänk om jag måste in i förmiddag och inte kan få tag på honom? Visst nån annan kan ju köra in mej, men tänk om han inte hinner in till FL... 

• mia1986

Frökenolson: jobbar han långt hemifrån eller från fl skulle inte jag låta honom åka till jobbet när vattnet gått. Min man jobbar som säljare och åker runt till butiker som ligger max 40 min med bil från hemmet och fl men jag skulle nog ändå inte låta honom åka till jobbet om mitt vatten gått. Dock vet jag att han snabbt kan komma hem under dagen om nåt skulle hända.

• Frökenolson

Jag har svårt att få tag på min sambo på jobbet, då han inte får ha mobilen på sig och han jobbar på en industri där tusentals människor jobbar så han är svår att få tag på.
    Ringde min mor och rådfrågade och hon tyckte inte han skulle åka, så jag har väckt honom nu och sagt att vattnetgått,  att han kunde somna och att vi skall vara på NÄL kl 11.30 om inte jag fått värre värkar innan dess.
    Sen sa jag om, är ju ingen idé att han också är vaken nu...

Han svar på att vattnet gått: Ahhhh  faaan. Tungan ute (För honom var det viktigt med en januaribebis)... Men men, man kan inte bestämma allt..

Nu är jag sååååå nyfiken på vem som bor i min mage, snart snart snart får vi veta =) 

• Junies mamma

guuud va spännande frökenolson =)

Själv ska ja va på NÄL kl 10.30 för mer prover för ev hf vart där varannan dag nu, nästan så ja hoppas att dom lägger in mig å får nån ordning på detta börjar bli jobbigt att åka fram å tillbaka dit.,.. å idag får ja dessutom åka ensam då min kille måste jobba.... =(
    usch å blä men men huvudsaken är ju att prinsessan mår bra å det har hon gjort hitills i alla fall så hoppas det håller i sig å att hon vill hålla sig inne till i alla fall Söndag =)

• chreb

Kan inte heller sova.. gått på toa hela natten, haft värkar från och till. Speciellt i ryggen där värken nu hållt sig i en timme känns det som det gör såååå ont och inget hjälper :( kan förvärkar sitta i så eller e d något annat?

• fair

Jobbigt att vi är så många som inte får sova ordentligt!!! Natten till igår sov jag ca 3 timmar totalt. Men inatt har jag fått mig lite mer sömn, ca 6 timmar men osammanhängande. Dottern har varit jättesnorig och jag var hundra på att hon skulle få ett falsk krupp anfall men turligt bog lyckades jag avstyra det. Men somnade sent och sov väldigt "lätt" pga det, jag blir så orolig då hon får krupp eftersom hon även har astma som blir mycket, mycket värre vid förkylningar. FRÖKENOLSSON: så spännande!! :) är avis på dig! Önskar att vår lilla också ville komma nu.