• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • missable

vad jag tycker tiden går lååångsamt, vill att det är tisdag nu!!!!

• Frökenolson
    chicopico skrev 2011-12-25 21:19:49 följande:
    Jag är inställd på att gå över för de har jag gjort med dem andra två.
    Just nu passar jag på att njuta av tiden på kvällen när barnen lagt sig, äta varm mat , duscha när jag känner för det , umgås ordentligt och hitta på saker med barnen . Sover jättedåligt på nätterna nu men de lär ju inte bli bättre när bebis kommer.... Båda mina barn har haft kolik så de kommer säkert denna också ha.... Självklart längtar jag efter min bebis men jag vet ju att den kommer snart så jag passar på att njuta av sista tiden nu har Bf 14 januari.

ja det gäller väl att passa på att njuta.. det är väl så man får se det =)
  • Frökenolson

Jag käner mer och mer att det är nära nu alltså.. undra om man kan ha så fel, att kroppens signaler luras så..
    Ska lägga mej om en stund, vi får väl se vad som händer under de närmaste timmarna/dygnet.
    Hade ju hoppats att hinna med julfirandet imorgon, men det känns som det inte kommer hända, vågar knappt säga till sambon än...  But I think its time...Tungan ute

• Sapato

Oj vad det händer grejer i tråden. Spännande...
    Själv känner jag inget, skulle vilja ha ett TUL då jag tror de räknat totalt fel!

Ett tips tjejer, försök er inte på pedikyr själva för det är jooooobigt haha
    Sa till sambon att jag skulle vilja få en pedikyr på salong som present när jag fött.. Får se om det blir så annars köper jag en själv, fötterna har verkligen tagit stryk av graviditeten.

• ccecy
    Sapato skrev 2011-12-25 22:29:15 följande:
    Oj vad det händer grejer i tråden. Spännande...
    Själv känner jag inget, skulle vilja ha ett TUL då jag tror de räknat totalt fel!

Ett tips tjejer, försök er inte på pedikyr själva för det är jooooobigt haha
    Sa till sambon att jag skulle vilja få en pedikyr på salong som present när jag fött.. Får se om det blir så annars köper jag en själv, fötterna har verkligen tagit stryk av graviditeten.
    Vad tror du dom räknat fel? datumet eller vikten?  Kan förstå att pedikyr är jobbigt o försöka på själv! ja tycker de är jobbigt att ta på strumpor o skor bara! :p som tur är så är det inte farligt många veckor kvar :)
  • fabler

Frökenolson vad spännande. Här är de nog långt kvar trots förvärkarna då de är 10-15 min mellan dem.

elias är världens sötaste!!!
  • Sapato

C3c: Datumet. Hade bf 21jan men blev flyttad till 13jan ist men tror mer på runt 21:a.
    Vikten på bebis har jag inte ens fått veta, ska ta upp det när jag ska dit i veckan. Har haft så mycket annat så "hinner" knappt vara gravid känns det som.

• Tärning6

Grattis till alla som fått sina små.. Det har även jag fått :P fick en pojk 4vecor förtidigt åkte in den 22dec och siprade vatten den 25dec 04.02. Han ligger inne på neonatal avd. 

• ccecy
    Sapato skrev 2011-12-25 22:40:38 följande:
    C3c: Datumet. Hade bf 21jan men blev flyttad till 13jan ist men tror mer på runt 21:a.
    Vikten på bebis har jag inte ens fått veta, ska ta upp det när jag ska dit i veckan. Har haft så mycket annat så "hinner" knappt vara gravid känns det som.

Okej då är det som här då! tror mer på 26.1, men blev flyttad till 17.1, och nu när jag senast var dit i v 35+3 tror ja de va, så stämde vikten ihop med 33+1, och bebis växer ju symetriskt vilket är skönt, men skall iväg på tul på torsdag igen, och se att allt är bra med bebis ännu :) dom verkar vara väligt noga med vikten här tror det blir 4 ul jag gör efter v 30, och hoppas på att det är det sista före bebis kommer :) Men ta upp det med bm nästa gång! så hoppas ja att du får tid till ett tul! :)