• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Hallonmusen83
    Majskorn skrev 2011-05-23 12:15:57 följande:
    Mina rosa/röda flytningar fortsätter...vet inte hur jag ska tolka det...inga klumpar och inget färskt blod än vilket e bra...en vecka kvar til VUL nr 2...hoppas som fan man ser ett litet hjärta då....orkar inte må såhär längre :(
    man kan få blo utan de ska vara ngn fara sägr dem men förstår att du blir orolig! kram
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Lurven86

Hej!!Hakar på här..Ledsen för er med mf..men ge inte upp!!

Jag är i vecka 7! var på ultraljud idag och såg ett litet bankande hjärta!!!

• Majskorn

jag vet att man kan blöda utan att det ska vara nån fara...hade nog inte varit så värst orolig om jag inte hade ett MA i bagaget, va dessutom på vul i torsdags och inget hjärta slog men det kan vara för tidigt då jag inte vet exakt dag. Dessutom har mina bröst slutat ömma....så det är inte bara blodet som oroar...

• Hallonmusen83
    Majskorn skrev 2011-05-23 12:43:31 följande:
    jag vet att man kan blöda utan att det ska vara nån fara...hade nog inte varit så värst orolig om jag inte hade ett MA i bagaget, va dessutom på vul i torsdags och inget hjärta slog men det kan vara för tidigt då jag inte vet exakt dag. Dessutom har mina bröst slutat ömma....så det är inte bara blodet som oroar...
    Förstår dig , har 3 mf  i bagaget !
    Men är du orolig tycker jag du ska kontaka bm eller gyn för ett tidigare vul , för din egna säkerhet.
    Hoppas innerligt bebisens hjärta dunkar.
    Symtom kan komma och försvinna har jag hört men inget jag upplevt .

Styrke kramar {#emotions_dlg.flower}
  • Hallonmusen83
    Lurven86 skrev 2011-05-23 12:33:48 följande:

Mysigt! kan man få vul så tidigt? Hur då?
  • LoboSonora
    Mysgosmys skrev 2011-05-23 11:42:22 följande:
    Lämnar denna tråd nu då jag är väldigt säker på missfall... Lycka till allihop!
    beklagar isf... :( men jag hoppas ändå av hela mitt hjärta att det inte är så ! vi kanske ses i samma eller en annnan tråd senare :) kramar!
  • Cia80
    Lurven86 skrev 2011-05-23 12:33:48 följande:

Åh, så mysigt!!

Tussenuss,

Men vad är det där för fusk!? Jag vill ju också att det ska synas, men nä, min mage lyser med sin frånvaro. Dock har jag molvärk så det skriker om det så nåt borde ju pågå där inne

• LillaEko

Tussenuss83 jag ringde och bokade vul på vårt gyn själv. Men har ett mf och ett ma i bagaget. Så va på första vulet förra måndagen och ska igen nästa tis.

Svar på tråden Januaribebis 2012