• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • shadowstorm

Hehe jag var och kolla på barnvagnar igår hahaha...Dock skulle vi inte kolla utan vi skulle kolla på en El-bil till sonen i 2 års present. Ska köpa en ny vagn denna gång och jag tror jag även denna gång vill ha en Emmaljunga :)

• roxylady

Kan molvärken i början gå upp å ned? Nästan vara borta i 12 timmar? Min har jag inte känt av sådär kraftfullt sedan igårkväll runt 19 tiden. Är det något att oroa sig över?

• Hallonmusen83
    shadowstorm skrev 2011-05-23 09:34:36 följande:
    Hehe jag var och kolla på barnvagnar igår hahaha...Dock skulle vi inte kolla utan vi skulle kolla på en El-bil till sonen i 2 års present. Ska köpa en ny vagn denna gång och jag tror jag även denna gång vill ha en Emmaljunga :)
    Emmaljunga är superbra vagnar Älska dem !
    Hade brio första , Emmaljuga nästa
    Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Hallonmusen83
    roxylady skrev 2011-05-23 09:35:42 följande:
    Kan molvärken i början gå upp å ned? Nästan vara borta i 12 timmar? Min har jag inte känt av sådär kraftfullt sedan igårkväll runt 19 tiden. Är det något att oroa sig över?
    Jag kan ha lite molvärk i några timmar sen försvinner den sen kommer den tillbaka , den kommer och går för mig!
  • 79a
    roxylady skrev 2011-05-23 09:35:42 följande:
    Nejdå, det är ingen fara Alla symtom kommer och går. Det är helt normalt att ibland inte känna nått alls och i nästa stund må pest.
  • roxylady
    Tussenuss83 skrev 2011-05-23 09:39:18 följande:
    Jag kan ha lite molvärk i några timmar sen försvinner den sen kommer den tillbaka , den kommer och går för mig!
    79a skrev 2011-05-23 09:40:12 följande:
    Nejdå, det är ingen fara Alla symtom kommer och går. Det är helt normalt att ibland inte känna nått alls och i nästa stund må pest.
    Tack så mkt för era lugnande svar! :) Man blir ju lite skraj när man aldrig varit med om detta förr ;)
  • 79a
    Tussenuss83 skrev 2011-05-23 09:41:15 följande:
    Hur mår ni som är i vecka 8 ??
    har gått tre dagar in i vecka 8.
    Jag mår inte speciellt illa men är däremot hungrig ofta och behöver äta betydligt mer än förr.
    Jag har väldigt ont i brösten och varje morgon när jag sätter mig upp i sängen så måste jag hålla i brösten för att det tynger och gör så ont. Då har jag ändå inga stora bröst. 
    Jag är ganska känslig och har kort stubin, jag som annars har världens bästa tålamod

Hur mår du själv? 
  • Hallonmusen83
    79a skrev 2011-05-23 09:44:40 följande:
    har gått tre dagar in i vecka 8.
    Jag mår inte speciellt illa men är däremot hungrig ofta och behöver äta betydligt mer än förr.
    Jag har väldigt ont i brösten och varje morgon när jag sätter mig upp i sängen så måste jag hålla i brösten för att det tynger och gör så ont. Då har jag ändå inga stora bröst. 
    Jag är ganska känslig och har kort stubin, jag som annars har världens bästa tålamod

Hur mår du själv? 
    Jag blitt som en annan människa

Min bröst ömmar då och då , svimmar nästan vissa dagar , mår illa så man ej kan äta då och då ,  trött,seg,tråkig känner jag mig.
    Humöret är upp o ner
    Kissar ofta.
  • minneli
    Tussenuss83 skrev 2011-05-23 09:41:15 följande:
    Hur mår ni som är i vecka 8 ??

Trött, konstant hungrig, illamående (men det börjar bli bättre, kräktes i början av veckan men nu har jag sea-band när det blir som värst), inte så jätteömma bröst... gör ont när jag tar av bh´n och de inte får ngt stöd typ och så svullen mage på kvällarna, Inatt var jag tvungen att gå upp två ggr för att kissa.

Svar på tråden Januaribebis 2012