• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Niins

Är i vecka 7+6 idag! Mycket illamående på morgonen har spytt några gånger, mycket ömma bröst och bröstvårtor.
    Mer trött än vanligt!! Somnar i soffan på kvällarna villket jag aldrig gör annars! Så behöver jag gå upp och kissa en gång varje natt med! 

• Hallonmusen83

Vilka har ni berättat de för ?? Vecka är ni i ?? berätta i vilken vecka?

Ett leende är värt ett tusental ord ♥
  • Niins

Mina föräldrar vet fick veta i v 5!! Mamma blev så glad, det är det ända hon pratar om nu!!

• Hallonmusen83
    Niins skrev 2011-05-23 09:58:57 följande:
    Mina föräldrar vet fick veta i v 5!! Mamma blev så glad, det är det ända hon pratar om nu!!
    Vad skoj
  • 79a

Jag börjar få mage, men det är tredje barnet så jag tror livmodern faller ut snabbare. Dessutom äter jag så mycket hela tiden så jag börjar nog bli lite tjockare överlag vilket jag inte blev med de andra två. 

Jag har bara berättat för mamma och sambons mamma (v 8). Jag tycker det känns lite läskigt att berätta för jobbet så det väntar jag med ett tag till. 

• Hallonmusen83

en vän av mina vet för de mina bästa vän !!
    Men ingen annan .... ska vänta familjen v 13/14 sen resten vecka 20

sen att min sambo inte vill de kan irritera mej ... han berätta för sin mamma pappa och deras partners ( de skilda ) sin bror o hans tjej o hans 3 vänner

• partouze

Ska bege mig mot Apoteket nu i förmiddag då detta illamående typ försämrar hela min livskvalité ;p . Någon som har tips på vad som är mest värt pengarna och vad som
    Hjälper bra ??

• shadowstorm
    Tussenuss83 skrev 2011-05-23 09:41:15 följande:
    Hur mår ni som är i vecka 8 ??
    Ja jag älskar Emmaljunga, har ju det till sonen, men sufletten har blivit riktigt dum plus den är vääldigt solblekt så nu blir det en  ny =)

Jag är dock inte i vecka 8 riktigt än men jag mår toppen och har gjort sen jag plussa...mina sytom är väl trötthet och ömma bröst skulle jag säga. :)
  • minneli

Tussenuss83 skrev 2011-05-23 09:57:15 följande:
    Vilka har ni berättat de för ?? Vecka är ni i ?? berätta i vilken vecka
    Vi berättade för våra föräldrar nu i v.8 och så berättade jag för två kompisar också.
    Jag är i v.8 (7+6) så imorgon går jag in i v.9.
Svar på tråden Januaribebis 2012