• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • elinson
    Wicky81 skrev 2012-01-08 21:40:26 följande:
    Ingen annan som lider av huvudvärk????
    Jag har lågt blodtryck så jag vet att det inte är havandeskapsförgiftning på G.....Dom senaste dagarna har jag fått tagit värktabletter två ggr på dagen för att det kommer tillbaka.
    Som nu, jag tog en Alvedon vid lunchtid idag och nu måste jag ta en till.....
    ja jag! Har haft ett blodtryck på 60/100 sista tiden men sprängande huvudvärk. Har varit in och testat för havandeskapsförgiftning då jag en vid ett tillfälle förlorade synen på sidorna. Men ingen havandeskapsförgifning är det. Kanske är det spänningshuvudvärk eller sömnbrist kanske. 
  • Bella73
    coockiejar skrev 2012-01-08 14:05:05 följande:
    Bf+6 idag. Fler på övertid? Jag har ingen att färdknäpps med :) så dela gärna med er av allt annat ni vet som kan funka :) har massor av sammandragningar, mest hela tiden... Men unga värkar. Så promenader och annat känns som en halv omöjlighet med alla SD hela tiden. Slutklagat. Hoppas ni har en fin söndag :)
    Ja jag . Bf + 16 idag. Har inte heller någon att färdknäppas med, även om en del goa vänner har erbjudit sig att hjälpa till ......nej tack.
    Har också mycket sammandragningar, men har haft det ett par månader, inga förvärkar eller nått.
  • twistedtofit
    roxylady skrev 2012-01-08 22:23:18 följande:
    twistedtofit: Vilken box hämtade du ut?
    Den från babyproffsen!
  • roxylady
    twistedtofit skrev 2012-01-08 22:30:50 följande:
    Den från babyproffsen!
    Håller med.. blev inte heller allt för imponerad utav den.. men fick en från affären jag köpte vagnen på (bigbaby i sollentuna, Sthlm) var mkt bättre. Även den från apoteksgruppen var bättre. Ångrar mig dock att jag tog blöjhink med två av lådorna.. kommer ju inte att använda dem... Har du fixat så att du kan få en från apoteksgruppen då?
  • Skåne85

Hur gör man ny för att få ut den fr. Babyproffsen ? Jag vet att jag anmälde det i början jag blev gravid..., har jag det i mailen då eller ?
    (senil)

• twistedtofit
    roxylady skrev 2012-01-08 22:36:55 följande:
    Håller med.. blev inte heller allt för imponerad utav den.. men fick en från affären jag köpte vagnen på (bigbaby i sollentuna, Sthlm) var mkt bättre. Även den från apoteksgruppen var bättre. Ångrar mig dock att jag tog blöjhink med två av lådorna.. kommer ju inte att använda dem... Har du fixat så att du kan få en från apoteksgruppen då?

Tror man får den på bb här
  • Sapato

Förklarade precis färdknäppen för sambon, han asgarvade och frågade hur det skulle gå till.. Haha

• roxylady
    Skåne85 skrev 2012-01-08 23:02:38 följande:
    Hur gör man ny för att få ut den fr. Babyproffsen ? Jag vet att jag anmälde det i början jag blev gravid..., har jag det i mailen då eller ?
    (senil)
    Man fick ett mail :)

Alltså.. jag tänker på livet efter förlossningen.. hur länge blöder man egentligen?? Det är inget BM tar upp alls.. men man hör att andra blöder i veckor!!!! Inte kan mysa med sin sambo/man på flera månader.. känns som att livet med ens egna kropp kommer att vara trist ett tag framöver efteråt.
  • solala

Verkar ha fått en teckenblödning nyss. Kan det kanske vara på gång snart??