• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80
    Usch, vaknade 5.50 och kan omöjligt somna om. Känns som att jag har ont i varenda led i kroppen. Om man ändå hade vaknat av värkar, men nä...sån tur ska man tydligen inte ha
    Känns som att det kommer bli en väldigt lång dag.

Lycka till för er som det verkar vara på gång för!
  • Cvb

Inatt fick jag 21 jäkligt onda och kraftiga sammandragningar under 1 timme med 2-5 minuter mellanrum.
    Dock så höll dom bara i sig mellan 15.30sek så jag blev ombedd att bara ta det lugnt och typ duscha.. Jag som hade hoppats på att få åka in ! Slemproppen tror jag försvann igår på dagen också, men är inte säker.
    Nu är dessa jäkla sd väldigt sällan, men gör fortfarande ont. 
    Enligt hon på förl så är det på gång iaf, men det känns vääääääldigt avlägset.
    Säger som ni, sjukt att man kan längta efter såna hemska smärtor som man gör. Men nu är jag redigt less på att vara gravid och otymplig och vill mer än gärna få sköta om vår son !

Kan promenader skynda på ? Något annat ? Färdknäpp hade vi i natt, och det va kanske det bedrövligaste vi nånsin har haft.. men fyfan.. *delete memory*       

• Empa86

Fick lite mensvärk bak i ryggen i går kväll igen och det har hållt i sig hela natten men det gör verkligen inte ont. Ska ut och gå med en kompis nu på morgonen, hoppas det kommer igång lite!! 

• curiosa

sitter fortfarande och klockar mina värkar  (med värktimer.se ) och det är ibland 7 minuter i mellan men ibland hela vägen upp till 14 minuter men de håller i sig i snitt ca 1 min och 10 sek.
    Får se hur det slutar men är ganska säker på att det är på gång och att vi inom kort har en liten här hemma.

• fair

Oj vad mycket som. Hänt under natten! Spännande! Här är det lugnt än så länge och lär nog vara några dagar till. Ska till barnmorskan idag, blir spännande att höra vad som sägs.

• suomigirl
    curiosa skrev 2012-01-09 08:18:17 följande:
    sitter fortfarande och klockar mina värkar  (med värktimer.se ) och det är ibland 7 minuter i mellan men ibland hela vägen upp till 14 minuter men de håller i sig i snitt ca 1 min och 10 sek.
    Får se hur det slutar men är ganska säker på att det är på gång och att vi inom kort har en liten här hemma.
    jag har likadant... mellan vissa är det 7-9 min och mellan andra kan det vara upp till 20 min........... men ONT gör det!!!
  • curiosa
    suomigirl skrev 2012-01-09 08:28:09 följande:
    varktimer.se...  viste inte om den sidan, den va cool... ska oxå börja leka med den :)
    Den är ganska bra för det är annars så svårt att veta och klocka.
    Har den även på mobilen men lättare på datan tycker jag.
  • pernillis

Min "mensvärk" har hållit i sig hela natten och det strålar bakåt i ryggen. Har haft jättesvårt att sova och vaknat om vartannat. Har inte känt såhär förut. 39+1 idag