Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Romashka skrev 2011-08-10 16:28:18 följande:
    Ja, det slår jätte-jätte fort! Glad Men det är så det brukar vara, jag vet själv inte riktigt varför.

Usch, vad jobbigt med illamåendet. Rynkar på näsan Själv kan jag inte klaga på att jag mått speciellt dåligt (under de första 12 veckorna alltså). Men visst kan jag också känna ibland att illamåendet kommer tillbaka lite då och då: jag har liksom ingen matlust då, känner mig trött osv.
    Ja men det är fullt normalt de ska slå fort :) De saktar ner sen :)

ja det är rätt jobbigt men hade jobbigare med sonen....så jag försöker se det så haha...Fast just nu vll jag bara få sova en stund men inte så lätt när jag har en 2 åring som är ÖVERALLT
  • shadowstorm
    Västeråsmamman skrev 2011-08-10 18:19:46 följande:
    Har ni många cravings just nu? Här är det sushi och stark mat med röd chili som jag i normalfallet knappt kan äta pga halsbränna men nu inga problem.
    Nä skulle inte påstå det, kanske att jag tycker en frukt kan vara godare än godis! Hatar allt som har med godis och göra när jag är gravid. Sist med sonen hade jag inga direkta heller, åt rätt mycket bananer men mest för illamåendet då skulle jag nog säga..
  • shadowstorm

Ååh jag skicka iväg sambon och köpa hårda sura äpplen. Jag ääälskar såna och denna årstid är de så goda :)

• shadowstorm

Hur många är det egentligen som har RUL på måndag? :) verkar ju vara en hel del :) 4 dagar kvar

• shadowstorm
    fabler skrev 2011-08-11 09:05:37 följande:
    Jag älskar alla skaldjur så även kräftor.

Liina87: Ser dem könet på våran bebis så vill vi veta, men vi tänker inte göra nått extra ul för att få reda på de.

Ojoj sitter och skriver ner allt jag vill handla från me&i, måste nog ta bort lite tror jag. Är uppe i ca 4500, ska försöka banta ner de till 3000 i alla fall.
    Får jag fråga vad du sitter och beställer då ? :)
  • shadowstorm
    MiAmore skrev 2011-08-11 14:51:36 följande:
    hehe, känns så
    Och tack, föresten
    Fast på måndag kommer en gosse in iaf ;) Haha är ju 90% säker det är en gosse i magen min. Dock är denna grav inte ens i närheten som när jag vänta sonen men min känsla säger pojk! :)
  • shadowstorm
    MiAmore skrev 2011-08-11 14:55:24 följande:
    Då ska det bli spännande att se om din känsla stämmer Jag hade ingen direkt känsla denna gången. Eller, ena dagen var jag helt säker på att det var en flicka, nästa dag var jag helt säker på att det var en pojke. hehe
    Sist stämde den =) Så jag gissar den stämmer nu också =) Jag är en pojkmamma...så jag kommer fortsätta vara det =)
  • shadowstorm
    MaHo89 skrev 2011-08-11 15:13:09 följande:
    Hej tjejer. Var på UL idag. Paret före gick störtgråtandes därifrån! Hemskt :(
    Men vårt pyre mår bra! Lägger upp bild när jag kommer hem!! :) usel bild men vi skulle få en ny om två veckor på RUL :)
    Jaha du hade ett extra ul :) Fusk jag har ju inte ens sett min en gång ään :P
Svar på tråden Januaribebis 2012