Januaribebis 2012
Missable> Ja det är nog skitsvårt att hålla sig att inte säga vilket kön det är! Och det lär ju även märkas på namndiskussioner och klädinköp =P
Missable> Ja det är nog skitsvårt att hålla sig att inte säga vilket kön det är! Och det lär ju även märkas på namndiskussioner och klädinköp =P
Igår gick jag rätt långt... långt för att vara mig iaf =P Och efter ett tag fick jag så ont till höger, neråt om magen.. och det har inte släppt fortfarande. Är det ligamenten och varför går det inte över? Såhär hade jag inte med dottern.
Har gått rätt mkt den här veckan eftersom det har varit Storsjöyran här!
Ja jag ska göra rul om en vecka och det är en dag innan jag går in i vecka 20. Så jobbigt att vänta så länge på något man verkligen verkligen vill göra!
Nu har vi panikpackat och åker på roadtrip. Har ingen aning om vad som är packat men ska försöka att inte tänka på det.... är en sån som måste skriva packningslistor... =P
Första stopp blir järvsö zoo och ett hotell där.
Nu har vi kommit hem från en snabb spontatur till järvsö och Järv zoo och Gävle och Furuvikparken. Härligt att komma hemifrån ett tag, men det var ganska kämpigt att gå så mycket, speciellt i den här värmen!
Jag är i v.19 (18+2) nu och på måndag är det dags för rul... sååå nära nu!
Är det någon som kan känna sparkar utanför magen? Jag kommer inte ihåg när man kunde känna det förra gången.
Ja okej, men då är det omkring nu man kan börja känna sparkarna utanpå magen då.. gäller bara att tajma in dem och det är ju jättesvårt =) Kan fortfarande glömma bort att jag är gravid och så får man sig en spark.. aha jag är gravid =P
Jag hade länsförsäkringars gravidförsäkring plus förra graviditeten och nu när jag skulle teckna den igen kom jag på att jag inte skadeanmält det som hände förra graviditeten. Hade ju ingen tanke på det då. Så jag skickade in alla uppgifter och fick besked i början av veckan att jag kommer få tillbaka 1500:- eftersom jag förlorade mer än 2 liter blod vid förlossningen (3.8). Dessutom skulle de utreda om jag fick ngt tillbaka pga av att min dotter hade blåsljud när hon föddes, men det behövde de fullmakt till att göra eftersom de måste titta på journaler så det dröjer innan jag får besked om jag får pengar för det. Iaf så upplever jag inget krångel från dem iaf. FÖRUTOM att jag inte fick teckna ngn barnförsäkring sen när min dotter var född pga blåsljudet...