Moniqe1979 skrev 2011-08-05 20:42:46 följande:
jag hade jätte problem sisst med trött/ond rygg och speciellt när jag gått eller setat länge fick enorm hjälp av en såkallad stödgördel typ den översta
www.minimundus.se/body_mamma/ivantanstider.ht...#Support%20Belt
faktiskt refdan börjat ta fram dem igen om jag vet att jag skall vara "elak" mot ryggen e n hel dag. skönt med extra stöd och syns inte genom kläderna.
en liten pinsam fråga är det någon som reagerat på att ni börjat lukta annorlunda/illa ? jag tycker jag luktar strakt både från underliv och under armarna och det även direkt efter att jag kliver ur duschen efter använt tvål etc precis som alltid. vet att jag tyckte att urinet luktade starkt förra ggn jag var gravid men nu tycker jag att jag luktar ÄCKLIGT precis hela tiden och inte hjälper duschtvål elelr deo stanken tränger igenom iallafall

Vilken av dem på sidan är det? Känns som jag vill pröva allt för att slippa det här! Är det den supportbelt som är överst för 109kr? Ska natta dottern nu och jag får köra blöjbyte och allt på golvet tror jag.. inte en chans att jag får henne upp på skötbordet nu.
Jag har inte märkt att jag börjat lukta illa. Men jag tycker att det känns annorlunda i underlivet?! Inte som att det kliar men ändå lite besvärande på ett konstig sätt? Vad kan det vara? Ska försöka komma ihåg att fråga läkaren på rul på måndag. Men svamp ska väl klia? Och vad kan det annars va, vet ju iof att det är mkt som händer därnere så att det kan vara det.. men jag kommer inte ihåg att jag kände såhär förra gången.