Januaribebis 2012
Majskorn skrev 2011-08-11 15:24:35 följande:
Magen säger 100% pojke men egentligen har man ju ingen aning. Har dock inga barn sen innan så kan ju inte jämföra symptom och sånt även om det inte ska spela nån roll. Men vi kommer inte ta reda på könet för min man vill verkligen inte veta innan det är dags att komma ut och då är det inget roligt om jag vet heller så om det är så viktigt för honom så kan jag vänta även om jag ska göra allt för att försöka tyda på RUL om man ser nåt i de regionerna :) Kommer dock inte våga köpa en klänning även om jag tycker det skulle se ut som en flicka efter RUL, mest för att då skulle min man kanske hitta den och bli ledsen...
Jag såg då verkligen inte att min son var en gosse under RUL det var BM tvungen visa oss hehe...:) Så det är kanske inte så stor chans ändå :)
Jag hade flickmage hela vägen....och min närmaste kompis har alltid pojkmagar och har en dotter och väntar en dotter hehe...så magens form har inget med könet att göra ;)
När jag vänta sonen trodde folk jag vänta en flicka typ alla utom jag och min sambo hehe...Nu tror alla jag väntar en gosse för jag har sagt att jag tror det, och sist hade jag ju rätt ;)