Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

jag är 24 men blir 25 snart har en son som blir 2 år nu i juli :)

• shadowstorm

jag är mest bara sugen på choklad ;) Sist ville jag bara äta frukt och var sjukt nyttig sluta med alla mina dumheter (cola, godis, fetmat) haha. Lär väl bli tvärtom nu och lär ju bli stoor som ett hus. Sist blev jag smalare haha gick ner 9 kg i början och sammanlagt upp 10 kg så +1 kg ifrån min inskrivnings vikt då egenligen :P

• shadowstorm
    MissT skrev 2011-05-10 20:06:41 följande:
    Chokladsug har jag också + saltsug. När jag väntade yngsta dottern var jag också nyttig, åt mycket frukt och var inte speciellt hungrig eller sugen på sötsaker. Gick upp 4-5kg under den graviditeten och 11kg när jag fick första barnet. Får se hur det blir denna gång, just nu känner jag mig konstant hungrig och sugen på en massa gott......
    man får banta sen ;) haha. Efter jag fått mitt andra barn ska jag träna ihop mig igen och bli fit, för dte blir 2 barn sen inge mer :) har som legat på latsidan sen jag fick sonen för jag visste att vi ville ha ett barn till inom 1-2 år. :)
  • shadowstorm
    MissT skrev 2011-05-10 20:15:36 följande:
    Ja det får bli en senare fråga Tänkte försöka röra på mig (promenader, cykling) så mycket jag kan och orkar under graviditeten också men vi får väl se hur det blir med det........Jag är i alla fall mindre än jag var när jag blev gravid med första dottern och förhoppningsvis går jag inte upp allt för mycket, är inte så lång så jag vill helst slippa rulla fram
    Haha ja det har du rätt i men vi är ju gravida så himla perfekt tid :) Så kommer ju kunna vara ute massor kommer iaf jag vara. Lär ju inte vara många minuter still i sommar med en 2 åring som är mera vild än tam :D
  • shadowstorm

shiiit vad ont i magen jag hade nyss, jag kunde inte resa mig upp ur soffan men när jag tillslut lyckades byta ställning så släppte den...va i hela friden var det där??? Jag trodde jag fick blindtarmen för det var på högersida, blev oroad eller är än funderar på ringa kvinnokliniken imorgon så denna ärta sitter rätt

• shadowstorm
    RaraS skrev 2011-05-11 07:40:01 följande:
    Ring och kolla! Det skadar ju inte! Och så får du se att allt ser bra ut!
    men kan man se såhär tidigt?
  • shadowstorm
    RaraS skrev 2011-05-11 08:12:40 följande:
    Precis som Maximumtaste säger är det svårt att se tidigt. Igår var jag i 4+2 och han kunde se att det var en förtjockad slemhinna men inte se om det satt rätt, så därför tog han prov. Men han sa att från 5+0 bör man åtminstonde kunna se en hinnsäck.
    jag är i 5+0 imorgon. Men jag väntar och ser för nu mår hur bra som helst igen. Men kan man inte ta ett gravtest och se om det är lika starkt eller funkar inte det måste man ta blodprov?
  • shadowstorm
    bumbi 84 skrev 2011-05-11 09:24:23 följande:
    om man reser sig upp för fort eller hostar eller nyser kan det hugga till rejält i ligamenten och det kan göra ont en stund men brukar släppa när man rätat upp sig. Kan det vara det du hade??
    Ja så hade jag med sonen. jag låg på sidan i soffan igår och det var då det började göra ont. Jag tog mig inte ens upp ur soffan meen när jag till sist satt och stod upp släppte det helt och jag gick och la mig och sova. och idag är allt precis som igår onda bröst och kan må svaaaaaaagt illa på morgonen inget mer. Är faktiskt förvånad hur detta kan komma sig om allt står rätt till därinne (jag väntar 1 vecka så det är värt åka in ooch se om det är nåt liv där). jag mådde verkligen sååå dåligt med sonen från veckan innan jag ens visste jag var gravid.
  • shadowstorm
    pamatakada skrev 2011-05-11 09:57:54 följande:
    Jag klarade inte av att vänta tills fredag för att ta ett test så jag åkte och köpte ett i dag och tog det när jag kom hem och resultatet var + så då var mitt sjunde barn på väg.....tar nog litt tid att smälta detta tror jag....
    Vilken härlig familj :)
  • shadowstorm

sist var jag i veckan 8 när jag var på Vul och då såg man helt klart ett litet hjärta picka på :)

Svar på tråden Januaribebis 2012