Januaribebis 2012
skönt att det inte bara är jag då =) det kanske bara har vänt, att vi ska känna oss bättre!
Känns som en evighet kvar tills den 29, då vi ska lyssna på hjärtat!
skönt att det inte bara är jag då =) det kanske bara har vänt, att vi ska känna oss bättre!
Känns som en evighet kvar tills den 29, då vi ska lyssna på hjärtat!
Jag tycker det är skittråkigt, får höra -varför då?, -äsch det är ju ingen sport då ju! -vad tråkiga ni är! -Som om det spelar roll eller, ni vet ju att det är ett barn?
Det är framförallt min man som gärna vill veta, han känner att han blir mer delaktig då liksom, kan prata med magen på annat sätt... Jag blir glad oavsett vad och min man med, men som trasslet säger, jag vill veta ALLT om MIN bebis!
lillbumbin- tack, ska hälsa från dig nästa gång, då blir de säkert snopna =)
minelli- bra idé! men vet inte om jag kan hålla mig/ inte försäga mig...
trasslet- jag har varit säker från dag ett att det är en pojk, och kan kännas rätt bra om jag får motsattsen bevisad, att jag inte tror i 9 mån att det är en pojk och ut kommer en tös, inte för det spelar roll, menjag tror att jag kommer vara så chockad i vilket fall som helst att jag har en bebis i januari =)
Skit i det tråkiga, vi var och lyssna på hjärtat idag, hur häftigt som helst! BM sa ja det kan ju ta tid innan jag hittar hjärtat och precis när hon sade det så lät det sådär speciellt =) Jag är halvfinsk och tyckte att hjärtslagen lät som om man sade vauva (bebis) upprepade gånger! Det onda i ryggen sade BM att det är foglossning... suck redan??? Har dock bara gått upp 1 kg, känns skönt, trodde det var mera!