roxylady skrev 2011-09-23 17:54:47 följande:
Det babyskyddet har jag hört mkt gott om :) Bra pris!!
Oj det var lång levtid! Var beställde ni den ifrån? Emmaljunga är ju så fina :) Ja men det var ju kanon att ni fick halva priset :) Snyggt!! Vad kostar en Emmaljunga? Om man får fråga alltså :) Funderade först på en sådan innan vi bestämde oss för vad vi skulle ha för nån.
Vi köpte Akta Graco Logico då den passar ihop med vagnen :) Vi beställde en Bugaboo All Black. Den har redan kommit till butiken i Sthlm redan för 3 veckor sedan men vi har en bit att åka och inte tid förens i Oktober så vi hämtar den där då. Men vill man hämta den tidigare så får man :) Känns skönt att den står där och det är handpenning lagd på den+lite annat tillbehör :)
Super nöjda med babyskyddet, här hemma kostar det runt 900:- att hyra ett!!!!
Ja super lång leveranstid! Känns dock skönt att få hem den innan jul =) 4800:- för sittdel + chassi och sen 900:- för Citykorgen. Köpte den på Babyproffsen.
Bugaboon har jag också varit sugen på, men den funkar inte för oss i skog och mark och två jakthundar, tyckte den blev för mycket stadtsvagn liksom. Men så sjukt snygga! Suck kommer längta ihjäl mig efter vagnen, jag vet inte om jag hade klarat att veta om att den redan är på plats!
Någon mer som har börjat inhandla de stora sakerna???