Inlägg från: Velociped |Visa alla inlägg
  • Velociped

Januaribebis 2012

För mig är det ett större glapp, blev framflyttad 11 dagar på RUL, till den 19/1. Men enligt ÄL och när vi hade sex är jag rätt övertygad om att 13/1 är mer korrekt - vilket också skulle stämma bättre med det höga SF-måttet, tidig fixering, långt nedsjunken bebis och andra tidiga tecken. Jag hoppas på det iaf. ;)

• Velociped

Jag har också dagar där hela kroppen känns nästintill omöjlig att röra och hjärnan känns grötig. I mitt fall verkar det vara kopplat till om jag gjort något väldigt psykiskt ansträngande 1-2 dagar innan och/eller om jag sovit riktigt dåligt.

Har en sådan dag idag, antagligen pga juldagens stora firande och att jag sovit riktigt uselt inatt. Dålig tajming med tanke på att jag verkligen behöver plugga. :/

• Velociped

paet - jag har kollat urinen max en gång i månaden, samt en extra gång runt vecka 20 då jag hade ont i nedre delen av magen..

• Velociped

Idag har jag fått ett fullständigt chokladbegär!! Sambon har fått en Aladinask med mörk choklad från jobbet, jag som i vanliga fall tycker att sådan choklad är alldeles för sliskig skulle nog kunna äta upp hela asken idag! Tur att sockervärdet är så pass stabilt att jag faktiskt kan äta någon bit utan att det stiger för högt... men undrar varifrån det här begäret kommer? :P

• Velociped

Carolaj83 - vad många vi är i tråden som fått det nu. Har du gjort glucosbelastning, eller vad fick dem att misstänka diabetes?

• Velociped

Får ni andra också fruktansvärt många rabattkuponger på blöjor mm? Tror jag har fått minst 20st nu... :P

• Velociped
    roxylady skrev 2011-12-29 14:00:32 följande:
    Nä hur får du dem?
    Jag vet inte... de bara dyker upp i brevlådan. O.o Det är Liberoklubben som skickar ut, tror jag... Vi har redan fyra stora paket blöjor samt två new born inköpta på grund av detta - känns konstigt att köpa blöjor för upp till 8kg bebis men rabatter är ju till för att utnyttjas. :P
Svar på tråden Januaribebis 2012