Januaribebis 2012
Jag känner som en ilande känsla långt ner mot könet ibland när bebis sparkar. Är det något som ni känner igen?
Jag känner som en ilande känsla långt ner mot könet ibland när bebis sparkar. Är det något som ni känner igen?
leia: Jo! Det gör den verkligen. Men också lång ner i magen, liksom ner mot könet. Ibland känns det nästan som det ska komma ute en liten fot där. :P Nä, inte riktigt men det liksom ilar eller hur man ska säga... Och det är itne i magen, utan mer på könet. Svårt att förklara!
Kissekatten: Haha, ja vilka busbebisar! Skönt att höra att jag inte är ensam om detta konstiga sparkande. :P
Jag har inga problem alls med maten och äter med god aptit! :D
leia: Åh, vad skönt att ha fått beviljat! :)
ih! Kände precis en rejäl spark ett par centimeter ovanför naveln! Innan har det varit koncentrerat till under nalveln och främst längs med troskanten. Älskade lilla bebis. 
Min håller också till mest strax under naveln så sparkarna som känns över naveln blir lite mer "speciella" på något vis :)Har varit hos bm idag och järnvärdet hade sjunkit sedan senaste mätning i typ v 12. Nu ska jag börja med Niferex. Fick lyssna på hjärtat också och det slog så fint så. :) Dock sa hon inget om hur många slag per minut det var. Brukar de alltid göra det annars? Det är andra gången jag får lyssna på hjärtat och inte någon av de två har hon sagt vad det är per minut. Känns som att alla andra får veta det? Jag glömde såklart att fråga också.