Januaribebis 2012
missable: Grattis till lyckat RUL! :)
Majskorn: Hoppas ultraljudet gick bra!
missable: Grattis till lyckat RUL! :)
Majskorn: Hoppas ultraljudet gick bra!
leia: Kul att det gick bra! Haha, spännande att ni fick titta själva och gissa. :) Undrar just om min magkänsla också stämmer, jag har också hela tiden trott på en pojke i magen.
Jag är SKITNERVÖS för mitt rul nästa vecka. Tycker det har varit så mycket tråkigt som kommit fram på rul i den här tråden, vilket gör att man oroar sig ännu mer.
leia:
Ja, jag har ju mått förträffligt hela graviditeten och om jag inte fått flera positiva graviditetstester hade jaf fortfarande inte trött på att jag är gravid. Nu har jag fortfarande inte känt av bebis så är orolig att det hänt något sen vi gjorde kub i vecka 12+4. Hoppas att det bara beror på att jag är förstföderska och att moderkakan ligger i framvägg. Jo, man måste väl tänka att i de allra flesta fall så går det faktiskt bra. Ska försöka klara av helgen utan att få nervsammanbrott. ;)
Tack för hållna tummar!
leia: Självklart är jag jättetacksam för att jag fått må så bra hittills. :) Hoppas du slipper foglossningen.
MissT: Hoppas det! Tack så mycket. Det betyder mycket att ha stöd härifrån er. :)
Haha. Okej. Läste precis ditt senaste inlägg paet. Då är jag väl den sista kvar nu då... ;)
Majskorn: Åh, vad härligt att läsa att det gick så bra på rul! :) Grattis!