• zatori

Januaribebis 2012

Tack för era tips och synpunkter om näsblodet! :)

• zatori

minneli:

Åh, hoppas verkligen att det där andra utlåtandet imorgon är bättre än det ni fick idag. Tänker på dig. <3

• zatori

minneli: Jag veklagar verkligen. Vet inte vad jag kan säga för att trösta. :´( Men tillåt er att sörja, och det är ju jättebra att ni ser framåt och känner att ni vill försöka igen. Stara kramar.

• zatori

MissT: Härligt med en liten flicka till och grattis till lyckat ultraljud! :)

• zatori
    Alltochinget skrev 2011-08-12 08:38:39 följande:
    Bebismys: jag har inte heller känt bebisen än och blir lite orolig när alla andra verkar känna av buffar hit och dit. Vecka 16+3 idag.
    Jag har inte heller känt av någon bebsis ännu. Längtar som attan tills man får känna det där fladdret som alla pratar om. :) Vecka 16+4 idag.
  • zatori

Vore det inte kul att jämföra hur många som kommer få pojkar vs flickor i den här tråden? Av de som tar reda på det alltså. :) Kul att se hur många det är av varje liksom.

• zatori

Ja, det var det jag menade. :) Att man gör en separat tråd som liksom tillhör denna som tex magtråden. Jag vet dock inte hur man gör. :P

• zatori
    MaHo89 skrev 2011-08-14 20:31:54 följande:
    Jag äter lite mindre portioner men för mig är det bara bra att jag ligger kvar på samma vikt typ så jag inte går upp så mycket. Vägde lite för mycket innan också
    Men har inte du varit superorolig just för att du INTE gått upp något i vikt ännu? *förvirrad*
Svar på tråden Januaribebis 2012