Januaribebis 2012
Grattis riparbellan och loppan till era små!! Så underbart :) jag vill också få bebis nu! BF imorrn...
Grattis riparbellan och loppan till era små!! Så underbart :) jag vill också få bebis nu! BF imorrn...
Åh så spännande för er som börjat få värkar / vattenavgång. Tänker hela tiden på när min fl ska komma igång. Har inga speciella känningar och slemproppen började släppa redan för 4 veckor sen och förvärkarna kommer och går. Det känns som att det kommer komma igång helt utan förvarning när det väl händer.
Grattis kissekatten!!
BF idag, jag ringde mvc eftersom jag tycker det känns långt att vänta två veckor till nästa besök. Fick en ny tid 19/1 så det känns skönt, dock inte hos min ordinarie bm. Frågade om det här med järndepåer. Men hon tyckte inte att jag behövde ta nåt sånt prov. Trots att jag själv känner att det hade kunnat vara svaret till varför jag mår som jag gör. Tur åtminstone att det inte är så länge kvar.
Leia: det har dem inte gjort på mig heller. Jag har inte ens ätit järntabletter fast mitt hb sjunkit från 138 till 119 (om inte lägre, var 2 veckor sen sista mätningen). Jag har varit trätt hela tiden och haft hjärtklappning och varit andfådd i stort sett hela graviditeten...
Jo klart man kan det men jag tål inte niferex och bm sa flera gånger att jag inte skulle behöva äta tabletter. Man ska ju kunna lita på sin bm... Vet inte alls hur det ligger till.
Grattis cia80 och Endo86!!
Haggski: grattis till dottern! Vad hände? Eftersom du ligger på iva? Hoppas du Kryar på dig snabbt i alla fall!!
Är det fler än jag som tappat matlusten såhär på slutet? Äter för att jag måste men bara sånt jag tycker är gott. Det blir mest onyttigt.. Precis som det var i början av graviditeten för min del...
Åhhh partouze! Grattis :) fy så avis jag är! Vi hade ju samma BF! Och jag känner ingenting :(