• fair

Januaribebis 2012

Har samma bekymmer. Är trött men kan inte somna...

• fair

Paet: precis så har jag haft senaste dagarna!!! Har till och med varit in till förlossningen, där trodde dem att det beror på att bebisen och livmodern tar så stor plats att alla organ blir trängda. Men håller det i sig och du blir orolig så kontakta din bm eller förlossningen så de får kolla dig.

• fair

Lillaeko: med första barnet fick jag en rosa flytning v38+5 och bara 2 timmar senare hade jag både värkar och vattenavgång. 1,5 dygn senare var dottern ute.. Denna graviditet fick jag en exakt likadan flytning i lördags, v.36+1 men inget annat har tillkommit och flytningen slutade. Så det är lurigt sånt där!! :)

• fair

Jag går också varannan vecka men en tid blev flyttad så jag var där 12/12 och ska dit 30/12 och sista besöket är inbokat på BF 12/1. Sista hoppas jag dock slippa gå på :)

• fair

Usch så ont jag har :/ rygg, höft, ljumske och i magen ovanför höger höft. Fy attan! Hoppas verkligen det släpper till imorgon, vill inte ha så här, man klarar ju inte att göra något. Och på allt så sover dottern oroligt och vaknar hela tiden och sambon kan inte ta henne för han måste upp tidigt på jobb imorrn :/

• fair

Får ingen ro alls inatt.. Hade jättesvårt att komma till ro igår och somnade inte förrän midnatt. Hade lite ont i huvudet också och var sådär extremt trött. Till slut somnade jag som sagt men nu är jag vaken igen. Vad fasen?! Är såå trött men får ingen ro att somna om. :/ vad göra??

Svar på tråden Januaribebis 2012