• fair

Jag har senaste veckan haft lite klåda under ena foten, inte dygnet runt men nån gång/dag i alla fall. Var ju hos bm i onsdags men glömde att fråga! Tror ni jag behöver ringa och fråga ang det? Tänker på gravidhepatos men tycker det borde vara överallt då. Har även fått väldigt ljus/gulaktig avföring men det fick jag sista 2 veckorna innan första barnet föddes också...

• fair

Åh, jag vill ha bebis nu!! Är så övervänt som man kan bli :P Men något fantastiskt är att jag fått må bra i nästan tre dagar, ingen halsbränna och ingen huvudvärk, jag har till och med fått sova skapligt! Fortsätter det så här är det ju mer uthärdligt. Känner mig så lycklig också nu när dottern verkar vara på bättringsvägen från förkylningen så istället för att bara sitta hemma imorrn är vi bortbjudna :) Så enormt mycket mer energi jag fått av så lite, underbart!

• fair

Ingenting alls, inte det minsta! Hade mer än gärna blivit tvåbarnsmamma vid det här laget men jag har inte tänkt skynda på det på något sätt. Däremot ska jag börja städa igen (min sambo har total förbjudit det veckan före nyår :P) och promenera mer om det inte är för halt. Hon får komma när hon är redo! (vilket jag hoppas är snart, men tror jag kommer få vänta).

• fair

Åh, jag vill att nåt ska hända här med. Allt är ko lugnt. Vill ju ha bebis hos mig nu! Känns som att det är en evighet bort innan vi verkligen har vår lilla hos oss....

• fair

Min sambo har ju varit så himla "emot" att få en decemberbebis så jag har tagit det jättelugnt sista veckorna. Men nu är vi ju på 2012 och januari så idag har jag dammsugit och plockat massor och ikväll hade vi sex (dock har vi haft det regelbundet hela graviditeten), får väl se om det retat nåt. Vet att bebis kommer då hon är redo men det hade ju inte varit fel om hon kom lite tidigare som storasyster gjorde.

• fair

Jag har faktiskt lite förvärkar (värkar?!) nu. De gör ont men är klart uthärdliga. Laddade ner appen värktimer och som det är nu har det kommit 6st på ca 20min och dem är ca 1 min långa.... Undrar om jag borde ringa in?

Svar på tråden Januaribebis 2012