• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Jag äter bara Apotekets kvinna vitaminer. Innehåller tillräckligt med folsyra. Sen försöker vi äta fisk 2-3 gånger i veckan. Så tror jag hoppar över omega 3 tabletterna.

• curiosa

Vi ska på inskrivning på måndag och då är jag i v 10+2. Bm ville att vi skulle komma tidigare men eftersom jag har vart på praktik så fick det vänta.
    Inget hälsosamtal här och det är jag glad för, all info finns ju på nätet

• Butikslager

Vi fick ju ett UL bokat på spec. mödravården i sunderbyn, då kommer jag vara inne i vecka 12 typ.
    Eftersom vi är på semester då så passade det bra och sen ska vi ner en sväng till Karlstad och hälsa på sonens farmor, faster och gammelmorfar.

När vi kommer upp igen så bokar jag in inskrivningen, om det nu såg bra ut på UL:et och inget annat händer.
    Hoppas min BM inte blir grinko om jag ringer så sent. Haha.

• Sapato

Men gud tjejer. Hinner inte med ert skrivande
    Kollar alltid FL från mobilen och känns som svårare att följa en tråd då.

Blir inget KUB för oss men gjorde ett tidigt vul v5.

Imorse åt jag lite hemma och hittills har jag klarat mig utan illamående. Strax blir det dock lite större frukost på jobbet

Tror jag även har järnbrist äve fast jah äter full dos tabletter varje dag. Tips någon??

• RaraS

Jag är så himla sugen att ringa och boka ett UL i vecka 12! Egentligen har jag ingen anledning till det alls. Jag såg ju hjärtat slå i vecka 7. Men det vore så himla skönt att se att det lever och är ok innan man går ut med det "officiellt"... Känner mig som ett kontrollfreak. Jaja, den privata gyn som jag helst vill boka hos har inte telefontid förrän på måndag...jag får vela under helgen!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Alltochinget

Paet, ja jag är jätteglad att jag får göra UL så tidigt. Förstår att det känns långt till v18 :/ Zatori, jag är i vecka 12 (11+6) dagen vi har inskrivning. Vet inte när man brukar ha.

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Someday

Det blir inget KUB för oss heller. Däremot ett UL med tidig datering i vecka 11-13. Tror att det blir omkring vecka 12 för vår del. Har varit på hälsosamtal som blev ett inskrivningssamtal så jag är lite besviken att inte maken var med. Mår illa! Och brösten har växt... Min BM frågade om min känsla inför förlossningen och jag blev helt nollad! Jag är ju så fokuserad på att klara vecka 12. Och att våga hoppas på att vi kommer så långt som till en förlossning har jag inte riktigt vågat än. Skum känsla!

• Silverklar

Börjat arbeta igen, så tittar in supersnabbt för att skriva att vul igår gick bra! Fick se ett litet pickande hjärta och ett embryo i rätt storlek! En fantastisk känsla!

Hoppas läsa ikapp i ikväll!

Kram till alla och hoppas alla andra mår bra och har fått bra besked på vul också!

• Butikslager
    Silverklar skrev 2011-06-10 08:37:31 följande:
    Börjat arbeta igen, så tittar in supersnabbt för att skriva att vul igår gick bra! Fick se ett litet pickande hjärta och ett embryo i rätt storlek! En fantastisk känsla!

Hoppas läsa ikapp i ikväll!

Kram till alla och hoppas alla andra mår bra och har fått bra besked på vul också!
    Härligt :) Vi fick också se ett hjärta. Underbart :)
  • Marsätt

Idag är det inskrivning på schemat...

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
Svar på tråden Januaribebis 2012