• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minneli
    roxylady skrev 2011-06-12 21:07:23 följande:
    minneli skrev 2011-06-12 21:02:35 följande:
    Ja det är ganska konstigt vad olika det är beroende på var man bor. Här får man vänta till v.18-20 för rul. Inte ens ett graviditetstest tar man ju hos bm så man blir ju nojjig över om man överhuvudtaget är gravid =D
    Håller med dig! Precis så känner jag!! Fast man borde ju vara det när man fått plus på alla stickor man än använt hihi! Tror jag testade 6-7 stavar och stickor jag! hihi! Hur många provade du?
    2 eller 3 stycken =)
  • LillaEko

Lycka till alla imorgon som ska på vul.

Idag har jag haft en riktig Depp dag och bara lipat massa till och från och varit sjukt trött. Avskyr när min oro sätter in så. Men hoppas ju att det ska gå nu tredje gången gillt. Ul nästa tis för kub, skräckblandad längtan då det sist var då vi fick vårt ma besked.

Men nu ska det tänkas positivt, vi väntar ju för sjutton BARN!!!!!

• Missoctober88
    Syoss skrev 2011-06-12 21:16:14 följande:

Jag såg den filmen precis när jag hade plussat och oj va jag grät! Hade jag vetat innan vad filmen handlade om så hade jag inte sett den :P

Jag visste inte heller vad den handlade om. Verkade ju som det skulle bli en lycklig familje film med en nyfödd bebis och så vart det tvärtom.
  • Västeråsmamman

Love me; spännande med ul imorgon. Jag har också två tvillinggraviditeter bakom mig men får ändå inte göra någon extra undersökning. Ska till bm på tisdag då ska jag be att få ett läkarbesök i alla fall.
    I mitt fall var det första grav där ena försvann tidigt. Andra grav resulterade i tvillingar 2004. Tredje i en pojke 2009. Nu vet jag ju inte om det är en eller två som gömmer sig därinne, förmodligen 1 men man kan ju inte veta säkert.

Lycka till imorgon

• Alltochinget

Såg filmen ikväll som ni pratade om. Och jag grät flera gånger! Usch va hemskt. Det räcker inte att man är orolig under graviditeten, sen kommer man vara orolig när bebisen är född också! :/

Hoppas myran vill stanna i magen till januari <3
  • Västeråsmamman

Lilla Eko det kommer gå jättebra. Hoppas att tiden fram till ditt kub test går snabbt. Stor kram

• curiosa

Imorgon bitti blir det inskrivning.

Jag vet inte men det känns inte bra, eftersom jag blödde igår och nu känner efter efter vart enda litet tecken på att nått skulle vara fel så känns det så onödigt att gå på inskrvning om det nu är nått som är fel..

Fast samtidigt varför skulle det vara nått fel, vi har sett hjärtat och blödningen igår var så minimal så det är ju löjligt och att jag tappat de flesta graviditetssymtomen har säkert med att göra att jag nu är i v 10+1 och de brukar ju lugna ner sig då....(peppar mig själv)

• Butikslager

Jag får inte komma in till gyn, finns ingen läkare denna vecka och nästa vecka är det nästan fullbokat och mer "akuta fall" tar dom bara eftersom dom stänger över sommaren.

12mil om jag ska få veta hur det ligger till.
    Sambon åker bort imorgon och är borta till onsdagkväll.

Jag vet inte vad jag ska göra. Känner mig så arg och ledsen.

• Majskorn
    Butikslager skrev 2011-06-13 08:29:47 följande:
    Jag får inte komma in till gyn, finns ingen läkare denna vecka och nästa vecka är det nästan fullbokat och mer "akuta fall" tar dom bara eftersom dom stänger över sommaren.

12mil om jag ska få veta hur det ligger till.
    Sambon åker bort imorgon och är borta till onsdagkväll.

Jag vet inte vad jag ska göra. Känner mig så arg och ledsen.

Fy jag fattar inte varför dom e så hårda med det där...fattar dom inte att man blev mamma så fort man fick ett plus och nu oroar sig för sitt barns liv....dom e jävla paragrafryttare och sakar helt empati för andras känslor...BYT JOBB!!! Dock kan jag förstå lite eftersom att hade det varit lättare så hade nog alla yrkat på oron bara för att det är kul att se sin lilla skrutt...

Finns det ingen privat klinik i närheten då? Hoppas det löser sig!

• roxylady

Jag har börjat få smått illamående på mornarna nu.. går över om jag tvingar i mig något. Men det är relativt lätt än så länge så man överlever ju. Är det så det börjar? 

Svar på tråden Januaribebis 2012