• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • erajka
    Butikslager skrev 2011-06-13 18:31:14 följande:
    Angående vagnar så vill jag rekommendera kronan! Den är bara bäst! :) kolla kronan.com
    tittade på den förut
  • shadowstorm

Vilken dag jag haft!!!!!!!!!!!!!! Jag är arg, jag hatar mitt jobb!!!!!!!!!!!!! Vill säga upp mig tar all ork ifrån mig jävla KOSSA!!!!

• Marsätt

För oss är inte vagn det lättaste då min make är 198 cm lång. När vi väntade dottern så hittade vi en teutonia som var bra men tyvärr så har vi inte den kvar. Nu tänker jag titta på en begagnad vagn så vi får hoppas att vi hittar en som passar oss båda. Tycker inte att det är värt priset att köpa en ny vagn nu när det är vårt sista barn.

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Marsätt
    shadowstorm skrev 2011-06-13 18:41:08 följande:
    Vilken dag jag haft!!!!!!!!!!!!!! Jag är arg, jag hatar mitt jobb!!!!!!!!!!!!! Vill säga upp mig tar all ork ifrån mig jävla KOSSA!!!!
    Det låter inge bra... Vad har hänt?
    ♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • Frökenolson
    curiosa skrev 2011-06-13 18:15:02 följande:
    jag har inte velat skriva det men jga har känt det samma.
    När jag väntade dottern så kände jag i v 12 så det är ju inte omjöligt men som sagt jag har inte vågat yttra det alls ännu.

Jag kände också något konstigt häromdagen, och undrade vad det var, något jag aldrig känt förut.

Jag funderade på om jag kunde känna bebisen så tidigt, man vet ju inte, det är ju olika för alla, det kändes mysigt men konstigt annorlunda.. Som en fisk i magen eller nåt.. låter helt sjukt jag vet men jag kan inte komma på någon bättre beskrivning..

• erajka
    Marsätt skrev 2011-06-13 18:41:58 följande:
    För oss är inte vagn det lättaste då min make är 198 cm lång. När vi väntade dottern så hittade vi en teutonia som var bra men tyvärr så har vi inte den kvar. Nu tänker jag titta på en begagnad vagn så vi får hoppas att vi hittar en som passar oss båda. Tycker inte att det är värt priset att köpa en ny vagn nu när det är vårt sista barn.
    vi ska ha vårat första, då vill jag ha en ny som man kan ställa undan om det blir flera
  • Västeråsmamman

LoveMe hur gick det idag?

• Sussolita

Ser att ni pratat om en konstig fladdrande bubblande känsla i tjejmagen, det har jag med kännt en gång när jag precis som ni satt framåtlutad och en gång när jag låg på sidan typ i fosterställning, har aldrig kännt nått sånt innan :p

• Stellan
    Butikslager skrev 2011-06-13 18:31:14 följande:
    Angående vagnar så vill jag rekommendera kronan! Den är bara bäst! :) kolla kronan.com
    Åh vad kul, har nämligen tänkt på en sådan. (Har ochså börjat fundera på barnvagn väldigt tidigt, vad ska man annars tänka på för att få de 12 första veckorna att gååååååå ; ) 
  • shadowstorm
    Marsätt skrev 2011-06-13 18:44:39 följande:
    Det låter inge bra... Vad har hänt?
    man blir totalt jävla nedvärderad blir ett roligt ärende för facket detta :P ska försöka stå ut tills jag kan gå på havandeskap
Svar på tråden Januaribebis 2012