-
-
Man kanske skulle gjort KUB-test bara för att se bebisen
men men nu får jag vackert vänta till RUL i augusti.
-
Just det. Beklagar Liiv en jätte kram till dig.
-
Jag är så glad för mitt illamående verkar lagt sig. Nu är de bara den olidliga tröttheten man han.
Idag ska jag, sonen och hans mormor till Ludvika och kolla på sonens idol = Mojje.
-
lät som du kommer få en rolig dag. här är de också dags för frukost nu, men jag är så arg på mig själv som glömde köpa apelsin juice igår för då får jag ingen nu.Trasslet skrev 2011-07-02 07:30:49 följande:Åh, Liiv - jag beklagar verkligen. :( Så fruktansvärt jobbigt. Rå om varandra nu!
Jag var på UL i torsdags och blev tillbakaflyttad till v9+3, men det var skönt att se hjärtat picka på vår lilla jordnöt och höra att allt ser normalt ut. Jag har inte inbillat mig! Skum känsla...
Tänkte berätta på jobbet innan semestrarna, men när vi inte har kommit så långt så låter jag bli till efter (eller tills jag ser att min mage inte går att dölja, men den är obefintlig än så länge).
Dags för lite frulle. Snart kommer bästis med son och då blir det Grönan för hela slanten! :D -
Jo men jag trodde inte man kunde ändra rubriker i en redan befintlig tråd. Men de kanske är jag som är för oteknisk för detta. Men funkar de så kan jag självklart ta bort tråden jag skapade.LillaEko skrev 2011-07-02 08:40:34 följande:Men kan man inte uppdatera bf- lista tråden till det? -
Shit va många de va i bf listan är vi verkligen så många här inne och skriver, helt otroligt.
-
hela våran familj är försäkrad hos trygg hansa och jag kommer nog teckna en gravidförsäkring där även denna gång.
-
hoppas du slipper bli dålig. Men för fostrets del så tror jag nog inte de ska va nån fara.Stellan skrev 2011-07-02 19:55:05 följande:Tack. Har läst lite på nätet och tänker som så att om jag blir dålig under närmsta dagarna så kontaktar jag sjukvården. Tills dess måste jag nog släppa tanken på detta, får gå ner i kvarterets godisbutik och botanisera i väntan på bättre tider ; ) -
kikidil: bra att du får hjälp denna gång. Jag är sjukt trött och irritationen är nära till hands när sonen (3år) är på sitt värsta trotts humör men annars går de än så länge bra att hantera honom. Får väl se när man blir större och mer otyplig hur de kommer gå.