Januaribebis 2012
oavsett så är ju uvi inte bra oavsett om de e de eller följderna av de som är skadligt så bör man ju behandla det.
Jag har som tur är endast haft uvi en enda gång i mitt liv och hoppas på att slippa de igen.
oavsett så är ju uvi inte bra oavsett om de e de eller följderna av de som är skadligt så bör man ju behandla det.
Jag har som tur är endast haft uvi en enda gång i mitt liv och hoppas på att slippa de igen.
Idag har jag ont i ryggen. Dags att beställa en gravidkudde som jag kan sova med tror jag. Hade tänkt vänta med de till efter UL men vet inte om jag klarar 3.5v till. Så nu kom min bäste vän fram som användes flitigt med sonen = vetekudden.
Vilken lite pojke/flicka paet, så små kommer jag aldrig få se mina barn. Om vi inte gör kub test på nästa bebis vill säga, men tror inte de. De beror på hur länge vi väntar med att skaffa en trea.
paet: okej ja de skulle man kunna göra. Får kanske göra de nästa gång. Dessa 3.5 v har vi inte tid ändå och sen är vi framme vid RUL. Däremot skulle man kanske boka ett efter RUL för de är ju ganska lång tid kvar tills bf sen.
Två: oj var vi så många. Blir spännande och se vilka tappra själar som inte slutar skriva i den här träden sen.
Kan inte minnas att jag var tvungen att börja sova med en kudde mellan knäna så här tidigt med sonen. Men lägger jag inte en kudde där så har jag apont i höfterna när jag vaknar.
Och igår när jag gick på stan halva dagen så fick jag jätte ont i ryggen, kunde nästan tro jag va i v. 26 och inte 16.
Fråga är ju bara vad han ska få, hehe han har ju så mycket redan, men nåt kommer vi nog på. Var liite inne på Brio tågbana men vet inte om han är för liten för det..shadowstorm: till nästa år kan jag då istället rekomendera en balanscykel än en tre hjuling. Sonen fyllde 3 i mars och han använder knappt sin trehjuling längre bara när hans kusin är här och då handlar de mer om att kusinen inte ska låna. Balanscykel är en cykel utan trampor och dem lär sig att få balans på den så när dem sen börjar med en riktig cykel så ska man skippa stödhjulen. Jag har en kompis som köpte balanscykel till sin son när han fyllde två år (han fyller i december) så när sommaren kom så använde han den och när han va 3.5 så kunde han cykla utan stödhjul.