zatori skrev 2011-07-05 22:18:29 följande:
Ja, jag har märkt att jag fått mer huvudvärk sen jag blev gravid. Och det är en tung, migränliknande huvudvärk som varken Panodil eller vila hjälper mot. Har sjukt ont i skallen just nu. :(
tzetze skrev 2011-07-06 01:16:56 följande:
zatori skrev 2011-07-05 22:18:29 följande:
Ja, jag har märkt att jag fått mer huvudvärk sen jag blev gravid. Och det är en tung, migränliknande huvudvärk som varken Panodil eller vila hjälper mot. Har sjukt ont i skallen just nu. :(
Jaaaaaaa, det är så jobbigt, denna huvudvärk som aldrig vill ge med sig. Tror i o för sig att det varit väldigt tryckande väder nu också. Men nej, Panodil eller Alvedon hjälper inte mot denna skallebank.
Bort med allas huvudvärk, bort bort. Hjälpte det?
Må så gott allihop.
Igår kväll gjorde de så sjukt ont i huvudet och även idag. Jag åkte dock till jobbet för att testa men väl där ringde jag BM och hon sa att de eventuellt kunde vara pollen som spökar så nu är jag hemma och har tagit allergimedicin och ska vila och hoppas på att detta går över. Som de var förra veckan så gick de an och va på jobbet i alla fall. Men så ont jag har nu är inte roligt. Så nu blir jag hemma idag och imorgon och är de inte bättre då så ringer jag vc på fredag så får en läkare kolla på mig vad som kan va fel.